2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
علت فوت همسر یوسف تیموری در تایلند

علت فوت همسر یوسف تیموری در تایلند

یوسف تیموری و راپان مدتی قبل از هم جدا شده بودند و امروز خبر رسید زن تایلندی فوت شده است.

دوات آنلاین -همسر سابق یوسف تیموری که زنی تایلندی به نام راپان بود به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت. این بانوی تایلندی مدتی قبل ایران را ترک کرده و از تیموری جدا شده بود.

 

ازدواج یوسف تیموری و بانوی تایلندی

یوسف تیموری بعد از آشنایی با راپان با او ازدواج کرد؛ ازدواجی که بسیار مورد توجه قرار گرفت. تیموری درباره دلیل این ازدواج گفته بود: من دوست داشتم با این ازدواج با فرهنگ ملت دیگری آشنا شوم و این ترکیب ملل را دوست داشتم. برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند. در واقع ایرانی های جدی ام نمی گرفتند.

دلیل فوت همسر یوسف تیموری چیست

جدایی تیموری و راپان

ازدواج یوسف تیموری و راپان به جدایی منجر شد و تیموری بعد از این که همسرش ایران را برای همیشه ترک کرد خبر داد پسرش به نام آرمین در واقع فرزند او نیست و پسر خوانده اش است. او در این باره توضیح داد: آرمین خیلی خوب با این قضیه کنار آمد و به من گفت تو چه پدر من باشی و چه نباشی دوستت دارم.

 

تیموری همچنین گفت: به دلیل شرایط بد اقتصادی اکنون پسر و همسرم به کشور خودشان بازگشتند و من در ایران از آنها حمایت مالی می کنم.

 

درگذشت همسر سابق تیموری

راپان که به سرطان مبتلا بود سرانجام تسلیم مرگ شد. یوسف تیموری با انتشار عکس هایی در استوری اینستاگرامش به این واقعه تلخ واکنش نشان داد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.