2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
سریال سودا چند قمست است و چه روزهایی پخش می شود

سریال سودا چند قمست است و چه روزهایی پخش می شود

جزییاتی درباره داستان، بازیگران و تعداد قسمت های سریال سودا را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال سودا مجموعه جدید شبکه نمایش خانگی است که می توانید آن را از طریق تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل دنبال کنید. جزییات بیشتر در ادامه آمده است.

 

خلاصه داستان سریال ایرانی سودا

این سریال مجموعه تریلر با موضوع  اجتماعی است. در خلاصه داستان رسمی که از سودا منتشر شده فقط چنین نوشته شده است: از این به بعد، جسم و روح و روان تو مال منه…

عکسی از سریال سودا

سریال سودا کجا پخش می شود

سریال سودا در پلتفرم‌های لنز ایرانسل، آپرا، آیو و آیگپ تی وی پخش می شود و کاربران ایرانسلی لنز، می‌توانند به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک، این برنامه را با تعرفه تمام‌بهای اینترنت مشاهده کنند.

 

اگر می خواهید این سریال را دنبال کنید یادتان باشد روزهای پخش آن چهارشنبه هر هفته است.

عکسی از سریال سودا

تعداد قسمت های سریال سودا

پیش از این و در مراحل پایانی فیلمبرداری اعلام شده بود این سریال ایرانی به تهیه‌کنندگی مهرداد فرید و کارگردانی ایمان یزدی در 10 قسمت ساخته می شود.

عکسی از سریال سودا

بازیگران سریال سودا

محمدرضا علیمردانی، بهاره کیان‌افشار، سمیرا حسن‌پور، پیام احمدی‌نیا، سید یاسر جعفری، شبنم فرشادجو، ابوالفضل همراه، پژواک ایمانی، ابراهیم کوخایی، اکبر رحمتی، شیلا نوروزی، آرمین راستگو، علیرضا قرایی، ساغر کیان، علیرضا طلیسچی، بهناز پورفلاح و محمدرضا هدایتی، پرویز فلاحی‌پور و بهرنگ علوی بازیگران سریال سودا هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.