2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چوبه دار در انتظار مردی که همسرش و 2 نفر دیگر را کشت

چوبه دار در انتظار مردی که همسرش و 2 نفر دیگر را کشت

این مرد علاوه بر همسرش، وکیل او و مردی دیگر را نیز با شلیک گلوله به قتل رسانده بود.

دوات آنلاین -قضات دیوان عالی کشور حکم قصاص قاتل وکیل دادگستری و دو زن و مرد دیگر در کرمانشاه را تایید کردند.

 

شلیک مرگبار

به نوشته جام جم چهاردهم بهمن سال گذشته صدای شلیک چند گلوله در خیابان بنت الهدای کرمانشاه پیچید. اهالی وقتی از خانه بیرون آمدند، با مردی مسلح روبه رو شدند که از دفتر وکیلی به نام پریوش ظفری بیرون آمد.

 

مرد مسلح از سوی عابران دستگیر شد و با حضور ماموران در محل مشخص شد او با تیراندازی جان همسرش، وکیل دادگستری و مردی را گرفته است.

 

ماموران در ادامه دریافتند قاتل و همسرش دعوایی بر سر استرداد جهیزیه داشتند و آن روز برای رسیدگی به آن، در دادگاه خانواده حاضر شده بودند. بعد از جلسه دادگاه، مرد خشمگین ابتدا شاهد پرونده را با شلیک گلوله کشت و بعد با ورود به دفتر وکیل دادگستری او و همسرش را هدف گلوله قرار داد و آنها را نیز از پا درآورد.

 

حکم مرگ

متهم مرداد امسال در دادگاه کیفری یک استان کرمانشاه پای میز محاکمه قرار گرفت و در برابر سه فقره قتل از خود دفاع کرد. قضات پس از رسیدگی به پرونده او را به قصاص محکوم کردند.

 

عبد الناصر ساداتی، وکیل مادر مرحوم پریوش ظفری دیروز در گفت وگو با جام جم از تایید حکم قصاص قاتل در دیوان عالی کشور خبرداد و گفت: پرونده پس از تایید در دیوان عالی کشور به شعبه اجرای احکام کیفری ارسال شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.