2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
افشای راز جنایت هولناک بعد از 7 سال

افشای راز جنایت هولناک بعد از 7 سال

مردی که شاهد این قتل بود بعد از 7 سال نزد پلیس رفت و ماجرا را فاش کرد.

دوات آنلاین -مرد جوانی که هفت سال قبل شاهد درگیری مرگباری در یکی از خیابان‌های شهرستان دزفول بود، به اداره پلیس رفت و راز قتل را برملا کرد.

 

روزنامه جوان نوشت: بهمن سال ۹۳ بود که مأموران پلیس شهرستان دزفول در استان خوزستان با تماس شهروندی از کشف جسد مرد میانسالی داخل کانال آبی باخبر و راهی محل شدند.

 

مأموران در محل حادثه با جسد بی‌جان مردی به نام هاشم روبه‌رو شدند که امدادگران هلال احمر از داخل کانال آب بیرون آورده بودند. نخستین بررسی‌ها با توجه به آثار کبودی و زخم روی بدن مرد فوت شده حکایت از آن داشت که او در درگیری با فرد یا افرادی زخمی و به داخل کانال آب انداخته شده است.

 

همچنین مشخص شد خانواده هاشم یک هفته قبل اعلام مفقودی می‌کنند و مأموران هم برای پیدا کردن وی در تلاش بودند تا اینکه کارگران شهرداری هنگام تمیز کردن کانال جسد او را کشف می‌کنند.

 

قاتل برادرم را می‌شناسم

مأموران پلیس در ادامه از برادر مرد فوت شده تحقیق کردند و وی گفت: برادرم همراه دو فرزند و همسرش زندگی می‌کرد تا اینکه یک ماه قبل با مرد ۲۹ ساله‌ای به نام فرزاد درگیر شد و باهم کتک‌کاری کردند. برادرم یک هفته قبل به خانه پدرم رفت که در میانه راه فرزاد و دو پسر عمویش او را کتک می‌زنند و بعد داخل کانال آب پرتش می‌کنند.

 

با به دست آمدن این اطلاعات مأموران پلیس ابتدا دو برادر را بازداشت کردند که آن‌ها در بازجویی‌ها گفتند روز حادثه به هواخواهی پسر عمویمان فرزاد با مقتول درگیر شدیم و او را کتک زدیم، اما فرزاد با سنگ به سرش زد و بعد ما دو برادر فرار کردیم و دیگر از سرنوشت هاشم خبری نداشتیم.

 

مأموران در ادامه فرزاد را دستگیر کردند، اما متهم در بازجویی قتل را انکار کرد و گفت فقط با او کتک‌کاری کرده و خبر ندارد چطوری هاشم به کانال آب سقوط کرده است.

 

انکار متهمان و نبود مدارک و شواهد باعث شد پرونده از جنبه قتل بسته شود و متهمان فقط به خاطر ضرب و جرح محاکمه و به زندان محکوم و مدتی بعد هم آزاد شوند.

 

شاهد قتل

در حالی که هفت سال از حادثه مرگبار گذشته بود، مرد جوانی در شهرستان دزفول به اداره پلیس رفت و راز قتل مردمیانسال را برملا کرد.

 

وی گفت: یکی از روز‌های بهمن ماه سال ۹۳ در حال رفتن به خانه‌مان بودم که دیدم فرزاد همراه دو پسر عمویش با مرد میانسالی در حال کتک‌کاری هستند. آن‌ها مرد میانسال را به شدت مضروب کردند و سپس فرزاد او را به داخل کانال آب انداخت و همگی فرار کردند. آن مرد شنا بلد نبود و من هم نمی‌توانستم او را نجات دهم که غرق شد. آن زمان از ترس متهمان جرئت نکردم موضوع را به پلیس خبر بدهم، چون می‌ترسیدم بلایی سر خانواده‌ام بیاورند، اما در این چند سال عذاب وجدان رهایم نکرد و هر شب مقتول سراغم می‌آید و درخواست کمک دارد، به همین خاطر تصمیم گرفتم متهمان را به پلیس معرفی کنم تا از عذاب وجدان رها شوم.

 

دستگیری قاتل در تهران

با اطلاعاتی که مرد جوان در اختیار پلیس قرار داد، پرونده مرد میانسال دوباره به دستور بازپرس جنایی روی میز قرار گرفت و مأموران تحقیقات‌شان را برای دستگیری متهمان آغاز کردند. بررسی مأموران نشان داد فرزاد پس از آزادی از زندان به تهران آمده است که مأموران راهی تهران شدند و متهم را بازداشت کردند.

 

متهم صبح دیروز در بازجویی‌ها قتل را انکار کرد، اما وی برای ادامه تحقیقات به دستور قاضی حبیب‌الله صادقی به شهرستان دزفول منتقل شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.