2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
دام پلید برای زنی که شوهر و فرزندش را رها کرد

دام پلید برای زنی که شوهر و فرزندش را رها کرد

محل کار و زندگی ام یکی شده بود و من از این که درآمد خوبی هم داشتم خیلی خوشحال بودم اما وقتی مدیر شرکت در جریان اختلافات خانوادگی من قرار گرفت ...

دوات آنلاین -برای آن که از شوهرم طلاق بگیرم فرزندم را در شهرستان رها کردم و برای یافتن شغل مناسب به مشهد آمدم اما گرفتار یک کلاهبردار حرفه ای شدم و همه سرمایه و طلاهایم را از دست دادم چرا که ...

 

به نوشته خراسان زن 29 ساله ای‌که برای اعلام شکایت از مدیر یک شرکت خصوصی وارد کلانتری آبکوه مشهد شده بود با بیان این که با یک تصمیم اشتباه زندگی ام را نابود کردم درباره ماجرای تاسف بار به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: 10 سال قبل به اصرار خانواده ام مجبور شدم با پسرعمویم ازدواج کنم چرا که آن ها این ازدواج فامیلی را به نفع من می دانستند این در حالی بود که من علاقه ای به «حسن» نداشتم.

 

تلاش برای طلاق

با وجود این پای سفره عقد نشستم و یک سال بعد زندگی مشترکم را در شهرستان سرخس آغاز کردم با آن که هیچ علاقه قلبی به همسرم نداشتم ولی باز هم به خواست خانواده ام باردار شدم تا شاید وجود یک کودک به زندگی سردم گرمای خاصی ببخشد و من به این زندگی دل ببندم ولی با به دنیا آمدن دخترم نیز از شدت اختلافات ما کاسته نشد و درگیری و ناسازگاری های ما ادامه داشت تا این که 7 ماه قبل تصمیم گرفتم از «حسن» طلاق بگیرم و خودم فرزندم را بزرگ کنم ولی زمانی که موضوع را با مادرم در میان گذاشتم او وحشت زده و گریه کنان دستانش را به سر و صورتش کوبید و فریاد زد : « می خواهی با گرفتن طلاق آبروریزی راه بیندازی؟!» اما من تصمیم خودم را گرفته بودم بدون توجه به گریه های مادرم ، همسر و فرزندم را رها کردم و با برداشتن طلاها و پس اندازم به مشهد آمدم.

 

بلافاصله سراغ یکی از دوستان دوران تحصیلم را گرفتم که می دانستم زندگی خوبی دارد. بعد از چند ساعت جست و جو بالاخره «ستاره» را پیدا کردم . او از دیدن من خیلی خوشحال شد و با روی باز به استقبالم آمد. همسر ستاره مهندس بود و در یک شرکت ساختمانی بزرگ کار می کرد . ماجرای زندگی ام را برای ستاره بازگو کردم و از او کمک خواستم . روز بعد با حمایت و سفارش همسر ستاره به عنوان منشی مدیر در همان شرکت مشغول کار شدم. چند روز بعد مدیر شرکت که مرد جوانی بود از من خواست تا در یکی از اتاق های شرکت زندگی کنم تا اجاره منزل ندهم. حالا دیگر محل کار و زندگی ام یکی شده بود و من از این که درآمد خوبی هم داشتم خیلی خوشحال بودم اما وقتی «رامین» (مدیر شرکت) در جریان اختلافات خانوادگی من قرار گرفت کمی نگران شد.

 

او می ترسید به دلیل کمک به من دچار دردسر شود . به او التماس کردم و گفتم کسی از محل کار و سکونتم اطلاعی ندارد از سوی دیگر من خودم مسئولیت هر اتفاقی را به عهده می گیرم خلاصه ارتباط بین من و رامین آن قدر نزدیک و صمیمی شده بود که همه کارگران و کارمندان شرکت تصور می کردند من به عقد موقت او درآمده ام!

 

درخواست پول

چند ماه به همین ترتیب سپری شد تا این که یک روز رامین به سراغم آمد و ادعا کرد دچار مشکل مالی شده و امکان دسترسی به سرمایه اش را نیز ندارد . من هم که در این مدت اعتماد زیادی به او داشتم همه طلاها و پس اندازم را به او دادم تا مشکلش را حل کند . او نیز با قدردانی از این که حتی رسید یا مدرکی از او نگرفته ام مدعی شد به زودی بدهی اش را به من باز می گرداند .

 

مدتی بعد وقتی فهمیدم رامین در شرکت حضور ندارد ، نگران شدم و مدام با او تماس می گرفتم ولی او تماس های تلفنی مرا بی پاسخ می گذاشت به ناچار نزد ستاره رفتم و ماجرا را برایش بازگو کردم. او و همسرش در حالی که بسیار متعجب شده بودند به من گفتند که رامین شرکت را واگذار کرده و از کشور خارج شده است.

 

با شنیدن این حرف ها اتاق دور سرم چرخید . سراسیمه و هراسان خودم را به کلانتری رساندم وآن جا متوجه شدم که او یک کلاهبردار حرفه ای بود و مال باختگان دیگری نیز از او شکایت کرده اند و...

 

با صدور دستوری از سوی سرهنگ ابراهیم خواجه پور (رئیس کلانتری آبکوه) بررسی های تخصصی و اطلاعاتی برای ردیابی متهم به کلاهبرداری آغاز شد.

 

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.