2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
قتل همسر با توهم خیانت

قتل همسر با توهم خیانت

از چند هفته قبل مدام فکر می‌کردم همسرم به من خیانت می‌کند و با هم سر این موضوع دعوا می‌کردیم و کتکش می‌زدم تا اینکه...

دوات آنلاین -مرد میانسال که به خاطر توهم ناشی از مصرف موادمخدر همسرش را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

 

روزنامه ایران نوشت:  چند روز قبل مرد 50 ساله‌ای به یکی از کلانتری‌های غرب استان تهران رفت و پرده از جنایتی هولناک برداشت. وی به افسر کلانتری گفت: دیشب با همسرم سر موضوعی دعوا کردیم و آنقدر عصبانی شدم که شروع به کتک زدن او کردم اما ناگهان به خاطر ضربه‌هایی که به سرش زدم از هوش رفت و متوجه شدم دیگر نفس نمی‌کشد.

 

توهم مرگبار

پس از این اعتراف تیم جنایی راهی خانه مرد میانسال شد و به محض ورود به خانه جسد مقتول را داخل اتاق پذیرایی پیدا کردند. به دستور بازپرس کشیک قتل، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و همسرش در تشریح این جنایت گفت: سال‌هاست که اعتیاد دارم و هر نوع ماده مخدری که به دستم برسد مصرف می‌کنم این اواخر هم شیشه می‌کشیدم اما بعد از مصرف مواد دچار توهم می‌شدم به قدری اعتیاد زندگی‌ام را تحت تأثیر قرار داده بود که دیگر دوست و فامیل به خاطر رفتار و حرکات من با ما رفت و آمد نمی‌کردند و همسرم می‌گفت اعتیاد تو باعث شده همه با ما قطع رابطه کنند. از چند هفته قبل هم مدام فکر می‌کردم همسرم به من خیانت می‌کند و با هم سر این موضوع دعوا می‌کردیم و کتکش می‌زدم این روزهای آخر به حدی آزار می دیدم که دیگر تحمل نداشتم. روز حادثه وقتی همسرم در خانه کار می‌کرد به سراغش رفتم و دوباره موضوعی را بهانه کردم و او را کتک زدم؛ صدایی در سرم می‌پیچید و به من می‌گفت باید همسرم را بکشم بعد هم آنقدر به سرش ضربه زدم که جان باخت.

 

بدنبال اعتراف‌های این متهم، وی به اتهام قتل عمد بازداشت شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.