2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
جزییات دستگیری قاتل دختر عکاس تنگستانی

جزییات دستگیری قاتل دختر عکاس تنگستانی

بازجویی ها از پسر جوانی که دست به این جنایت زده آغاز شده تا انگیزه قتل فاش شود.

دوات آنلاین -پسر جوانی که در اقدامی هولناک یک دختر عکاس را در بوشهر به قتل رسانده بود دستگیر شد.

 

روزنامه ایران نوشت: صبح 26 دی خانواده دختر 17 ساله‌ای به نام فاطمه با مراجعه به پلیس تنگستان از ناپدید شدن وی خبر دادند. خواهر این دختر گفت: فاطمه به دلیل علاقه زیاد به عکاسی بعد از فراگرفتن این حرفه به کار عکاسی مشغول بود و به مجالس می‌رفت تا عکاسی انجام دهد. روز گذشته قرار شد برای عکاسی به بوشهر برود. معمولاً وقتی به محل می‌رسید به ما خبر می‌داد اما تا نیمه شب هرچه منتظر ماندیم خبری از فاطمه نشد. تلفنش را هم جواب نمی‌داد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پلیس خبر دهیم.

 

شناسایی قاتل

پس از این شکایت تحقیقات برای یافتن خبری از سرنوشت دختر نوجوان ادامه یافت تا اینکه جسد وی در حالی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود در بوشهر پیدا شد. در ادامه ردیابی‌ها سرانجام روز پنجشنبه عامل این جنایت هولناک که پسر جوانی بود دستگیر شد.

 

سردار حیدر سوسنی، فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار کرد: در پی وقوع قتل دختر جوان عکاس تنگستانی در ۲۶ دی در شهر بوشهر و با توجه به اهمیت موضوع، پیگیری این پرونده در اولویت اقدامات کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت که در پی‌جویی تخصصی، هویت متهم به قتل در ساعات اولیه شناسایی شد.

 

وی افزود: با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی، قاتل که در یکی از استان‌های همجوار و حوالی مرزهای جنوبی کشور مخفی شده بود توسط اکیپ اعزامی از پلیس آگاهی استان و با هماهنگی قضایی، طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

 

تحقیقات از متهم برای یافتن انگیزه‌اش از این جنایت ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.