2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
نقشه پلید زن جوان برای شوهر

نقشه پلید زن جوان برای شوهر

این زن به عشق رفتن به ترکیه و زندگی لاکچری شوهرش را فریب داد.

دوات آنلاین -عشق زندگی لاکچری در ترکیه باعث شد زن جوان شوهرش را فریب دهد و با وکالتنامه بلاعزل همه زندگی او را بفروشد. زن جوان که پس از فروش دارایی شوهرش برای خود زندگی مخفیانه‌ای تشکیل داده‌بود، دستگیر شد و آرزویش بر باد رفت.

 

به نوشته روزنامه جوان، روز سه‌شنبه ۲۱‌دی‌ماه مرد ۴۱‌ساله‌ای در تهران سراسیمه به اداره پلیس رفت و گم‌شدن ناگهانی همسرش را گزارش داد.

 

شاکی گفت: امروز صبح مثل همیشه از خانه‌ام که آپارتمانی در یکی از خیابان‌های محله نازی‌آباد است، خارج شدم و به محل کارم رفتم. همسرم همراه پسر ۱۵‌ساله‌ام در خانه بودند تا اینکه عصر وقتی به خانه برگشتم خبری از همسرم نبود. پسرم گفت که برای خرید به بازار رفته است و دیگر به خانه برنگشته است که نگرانش شدم با تلفن همراهش تماس گرفتم، اما تلفن همراهش هم خاموش بود. پس از این به خانه دوستان و بستگان و حتی مراکز درمانی نزدیک محل زندگی‌ام سر زدم، اما اثری از همسرم پیدا نکردم. الان احتمال می‌دهم که همسرم را فرد یا افرادی ربوده‌اند و برای پیدا کردن او درخواست کمک دارم.

 

ردپای پسر جوان

با شکایت مرد جوان پرونده به دستور قاضی میثم حسین‌پور، بازپرس شعبه‌هشتم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس ‌آگاهی قرار گرفت.

 

تحقیقات مأموران پلیس نشان داد روشنک از مدتی قبل با پسر ۲۱‌ساله‌ای به نام شایان ارتباط پیامکی و تلفنی داشته ‌است. از سوی دیگر مشخص شد، چند روز قبل از حادثه روشنک همراه شایان در خیابان‌های تهران دیده شده‌است و روز حادثه هم با او قرار ملاقات داشته‌است. بدین ترتیب دستگیری شایان به عنوان مظنون حادثه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت و، اما بررسی حکایت از آن داشت که شایان هم از روز حادثه به بعد به محل زندگی‌اش مراجعه نکرده است. تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل کارآگاهان شایان را شناسایی و بازداشت کردند.

 

راز زن گمشده

وی ابتدا در بازجویی‌ها مدعی شد که از سرنوشت زن جوان بی‌خبر است، اما وقتی با دلایل و مدارک روبه‌رو شد راز زن گمشده را که شوهرش را فریب داده‌ بود بر ملا کرد. وی گفت: من شاگرد تأسیساتی هستم و به همین خاطر به خانه‌های زیادی رفت و آمد دارم. مدتی قبل برای کار تعمیراتی به خانه روشنک رفتم و از آن روز به بعد با او آشنا شدم. او قرار بود خانه‌اش را بفروشد و به من پیشنهاد داد که برای خانه‌اش مشتری پیدا کنم.

 

روشنک گفت که از شوهرش وکالتنامه بلاعزل دارد و اگر در فروش خانه با او همکاری کنم دستمزد خوب به من می‌دهد. ابتدا قبول نکردم، اما او مرا وسوسه کرد و در نهایت قبول کردم که برای خانه‌اش مشتری بیاورم. در این مدت ما با هم ارتباط پیامکی و تلفنی داشتیم و چند روز قبل هم زمانی که شوهرش محل کارش بود مشتری برای خانه‌اش بردم و به قیمت یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون‌تومان فروختیم و روشنک هم دستمزد مرا داد.

 

پس از این فهمیدم که او بدون اجازه شوهرش خانه را فروخته است، چون از من خواست برایش خانه‌ای در شهرک‌های اطراف تهران اجاره کنم و من هم برای او اجاره کردم والان هم در آنجا به تنهایی زندگی می‌کند.

 

عشق ترکیه

بدین ترتیب مأموران پلیس به دستور بازپرس پرونده راهی مخفیگاه زن جوان شدند و وی را بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند. دو متهم صبح دیروز برای تحقیق به دادسرای امور جنایی منتقل شدند.

 

روشنک در بازجویی‌ها گفت: من عاشق آرایشگری و زندگی در کشور ترکیه هستم. مدتی است که آرزو دارم در کشور ترکیه آرایشگاهی بزنم و زندگی لاکچری داشته‌باشم و همین آرزو باعث شد که شوهرم را فریب دهم و سرپناهش را بفروشم که راهی ترکیه شوم، اما دستم رو شد و گرفتار شدم.

 

وی ادامه داد: مدتی قبل در آرایشگاهی شروع به کارکردم و از آنجایی که عاشق آرایشگری هستم خیلی زود فوت و فن آن را یاد گرفتم. همه دوستانم و شاگردان آرایشگاه می‌گفتند من اگر برای کار به کشور ترکیه بروم آنجا پله‌های ترقی را خیلی سریع طی می‌کنم و به آرزو‌های دست نیافتنی‌ام دست پیدا می‌کنم. حرف‌ها و تشویق‌های آن‌ها باعث شد که به فکر کار و زندگی در کشور ترکیه بیفتم، اما می‌دانستم که شوهرم مخالفت می‌کند. از طرفی هم برای کار و زندگی به پول نیاز داشتم که نقشه‌ای برای فریب شوهرم طراحی کردم. به او گفتم که دوستی دارم که با سند خانه وام‌های کم بهره می‌دهد و بهتر است وام بگیریم و زندگی‌مان را سر و سامان بدهیم. شوهرم فریب مرا خورد و وکالتنامه بلاعزل به من داد که با شایان آشنا شدم و از او خواستم در فروش خانه کمکم کند. به هر حال خانه را با وکالتنامه‌ای که داشتم خیلی زود به قیمت پایینی فروختم. دستمزد شایان را ۴۰۰‌میلیون تومان دادم و البته از قبل پاسپورتم را آماده کرده‌بودم، اما تصمیم گرفتم مدتی برای خودم خانه‌ای اجاره و مخفیانه زندگی کنم تا وقتی آب‌ها از آسیاب افتاد برای زندگی و کار به ترکیه بروم که دستگیر شدم. الان راضیم شوهرم رضایت و طلاقم دهد و من هم مهریه‌ام را می‌بخشم که برای زندگی به کشور ترکیه بروم.

 

تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.