2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
اعتراف مرد همسرکش به جنایت آتشین

اعتراف مرد همسرکش به جنایت آتشین

روز حادثه با همسرم دعوا کردیم و به دلیل عصبانیت کنترل رفتارم را از دست دادم. قصد داشتم به زندگی خودم هم پایان دهم اما زنده ماندم.

دوات آنلاین -مرد جوان پس از اختلاف مالی با همسرش، جنایتی آتشین را رقم زد که باعث مرگ همسرش و سوختگی خودش شد.

 

به گزارش جام جم، حوالی ظهر چهارشنبه ۱۷ آذر امسال، زبانه کشیدن شعله های آتش و دود از کارگاه ام دی اف سازی خبر از حادثه ای تلخ در محله حسین آباد مهرشهر کرج می داد.

 

اهالی با شنیدن صدای کمک خواهی از داخل کارگاه سعی کردند، در را باز کرده و به افراد گرفتار در آتش و دود کمک کنند اما هر چه تلاش کردند، بی فایده بود.

 

دقایقی بعد خودروهای آتش نشانی و اورژانس، آژیرکشان خود را به مقابل کارگاه رسانده و در را باز کرده و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

 

زن و مرد سوخته

با مهار آتش و جست وجو در کارگاه، آتش نشانان با پیکر سوخته زن و مرد جوانی رو به رو شده و آنها را به بیرون انتقال دادند که مشخص شد زن جوان بر اثر شدت سوختگی جان باخته است. مرد جوان نیز سریع به بیمارستان انتقال یافت.

 

با تحقیقات پلیسی در محل مشخص شد، قربانیان این آتش سوزی زوج جوانی بودند. مرد ۲۸ ساله و همسر ۲۲ساله اش دو سال قبل باهم ازدواج کردند.

 

سعید بعد از ازدواج این کارگاه را از پدرزنش اجاره کرد و در آنجا مشغول به کار شد. همسرش هم همپای او در کارگاه کمکش بود. روز چهارشنبه آنها در کارگاه مشغول کار بودند که ناگهان محل کار شعله ور شد.

 

اختلافات خانوادگی

ماموران سپس از خانواده این زوج تحقیق کرده و متوجه اختلاف آنها شدند. این اواخر نیز اختلافات شان بیشتر شده بود. این موضوع احتمال آتش سوزی عمدی را مطرح کرد و به همین دلیل بازپرس جنایی کرج، دستور داد کارشناسان آتش نشانی با بررسی های تخصصی علت آتش سوزی را مشخص کنند.

 

وقتی آتش نشانان اعلام کردند این آتش سوزی عمدی بوده، احتمال تیم جنایی به یقین تبدیل شد. آنها برای رازگشایی از این جنایت راهی بیمارستان شدند اما به دلیل سوختگی شدید مرد جوان امکان بازجویی از او وجود نداشت.

 

رازگشایی از قتل

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره به جام جم گفت: پس از گذشت نزدیک به یک ماه از این آتش سوزی و با تلاش پزشکان، مرد جوان که دچار سوختگی حدود ۶۰ درصدی شده بود از مرگ نجات یافت و بعد از ترخیص از بیمارستان با دستور بازپرس به پلیس آگاهی انتقال یافت تا درباره انگیزه اش از ارتکاب جنایت آتشین تحقیق شود.

 

مرد جوان در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد و مدعی شد: پس از ازدواج کارگاه پدرزنم را اجاره کرده و به جهت تخصص در آنجا کارگاه ام دی اف سازی راه اندازی کردم. همسرم نیز در آنجا مشغول به کار شد و در حساب و کتاب کمکم بود.

 

پس از مدتی او برای کارهایی که در کارگاه انجام می داد درخواست حقوق کرد و همین باعث اختلاف ما شد. اختلاف و درگیری ما ادامه داشت تا این که روز حادثه دوباره دعوا کردیم و به دلیل عصبانیت کنترل رفتارم را از دست داده و آنجا را به آتش کشیدم. قصد داشتم به زندگی خودم هم پایان دهم اما زنده ماندم.

 

به گفته رئیس پلیس آگاهی البرز، متهم پس از اعتراف به این جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.