2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
سریال جیران چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

سریال جیران چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

سریال جیران همه چیز برای تماشایی بودن دارد، از کارگردانی و داستان تا بازیگران مطرح. جزییاتی درباره این مجموعه را بخوانید.

دوات آنلاین -حسن فتحی سه سال پس از سریال محبوب «شهرزاد»، با تازه‌ترین ساخته‌اش یعنی سریال جیران به نمایش خانگی می‌آید و قصه عشق ناصرالدین‌شاه به جیران تجریشی را روایت می‌کند. این کارگردان سابقه پرافتخاری در عرصه سریال‌سازی دارد و ساخته‌هایش معمولا مورد توجه مخاطبان بوده است. به پشتوانه چنین سابقه‌ای، قصه جذاب «جیران» و ستاره‌های آن، توقعات از «جیران» بالاست و امید می‌رود این مجموعه، موفقیت تازه‌ای در کارنامه حسن فتحی و ستاره‌های سریال باشد، به ویژه چهار ستاره‌ای که اولین تجربه‌شان در نمایش خانگی موفقیت‌آمیز بوده و با این سریال شانس جدیدی برای درخشش دارند.

پریناز ایزدیار در سریال جیران

پریناز ایزدیار و رعنا آزادی‌ ور در سریال جیران

خراسان نوشت: پریناز ایزدیار که روزهای اوج خود را در سینما سپری می‌کند، در نمایش خانگی نیز به جایگاه ویژه‌ای دست پیدا کرده است. او با سریال «شهرزاد» وارد نمایش خانگی شد و در این مجموعه درخشید. ایزدیار در همکاری تازه خود با حسن فتحی، نقش اصلی سریال جیران را ایفا کرده است.

 

«جیران» محبوب‌ترین همسر ناصرالدین‌شاه بوده که شاه طی دیداری اتفاقی به او علاقه مند می‌شود و با او ازدواج می‌کند. رعنا آزادی‌ور نیز از بازیگران زن سریال است که در دومین تجربه حضور در نمایش خانگی، شانس بالایی برای درخشش دوباره دارد. او به تازگی با سریال «زخم کاری» در مرکز توجهات بود و بازی‌اش مورد تحسین قرار گرفت. آزادی‌ور اکنون در نقش یکی از همسران عقدی ناصرالدین‌شاه یعنی «تاج‌الدوله» به نمایش خانگی بازمی‌گردد. اگر این نقش نیز مانند کاراکتر «سمیرا» فتنه‌گر و منفی باشد، آزادی‌ور برای بازی در «جیران» با چالشی مشابه «زخم کاری» روبه‌رو بوده است.

 

حضور مریلا زارعی و مهدی پاکدل در جیران

مریلا زارعی اولین بار سال 98 با سریال «مانکن» در نمایش خانگی دیده شد. او در این سریال در نقش زنی خلافکار و کینه‌‌ای ظاهر شد که جزو شخصیت‌های منفی قصه بود. این بازیگر تحت تاثیر ضعف‌های سریال قرار نگرفت و بازی خوبی در «مانکن» داشت. مریلا زارعی در «جیران»، نقش «مهدعلیا» را برعهده دارد که با هوش و نفوذ بالایش شناخته می‌شده و توانایی خاصی در توطئه‌گری داشته است. با توجه به قابلیت‌های مریلا زارعی، انتظار می‌رود این بازیگر به خوبی از پس ایفای نقش این زن مقتدر و جاه‌طلب برآمده باشد.

 

مهدی پاکدل هم سال 99 با سریال «هم‌گناه» وارد این مدیوم شد و با این مجموعه پرستاره مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. او در «جیران» نقش شخصیت «سلمان» را بازی کرده که فعلا معلوم نیست برگرفته از یک شخصیت تاریخی واقعی است یا به سریال اضافه شده. «جیران» برای مهدی پاکدل نیز شانس دوباره‌ای پس از اولین تجربه خوبش در نمایش خانگی است.

پوستر سریال جیران

تعداد قسمت های سریال جیران

پیش از این هفت صبح خبر داده بود سریال جیران در 50 قسمت ساخته و پخش می شود البته توضیح نداده بود تمام این قسمت ها در یک فصل ساخته می شود یا جیران فصل های دیگری نیز دارد.

 

زمان پخش سریال جیران

این سریال جذاب تاریخی هر هفته روزهای جمعه ساعت 8 صبح از فیلیمو پخش می شود و همچنین نسخه قانونی آن برای خرید و دانلود در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

 

بازیگران سریال جیران

بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، بهزاد داوری، فرشید صمدی پور، ستایش دهقان، عاطفه غلامپور، محمدهادی قمشی، سیامک حلمی، مهدی بجستانی، عباس ظفری، راستین عزیزپور، فرج گلسفیدی، وحید ندایی، محمدرضا ایمانیان، مرتضی اکبری، هوشنگ قنواتی زاده، محمدهادی تقدیری، شاهد پیوند، سجاد اوسیوند، مهدی دانایی، پویا میاندهی، محمود ساعتی، داریوش اشرفی، فرید یوسفی، ایلیا نصرالهی، شهاب زمردی، وحید رزاقی، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و با حضور مریلا زارعی در نقش مهدعلیا بازیگران این سریال تاریخی هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.