2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
دانلود رایگان سریال مراسم نیمه شب  با دوبله فارسی؛ تعداد قسمت ها و خلاصه داستان

دانلود رایگان سریال مراسم نیمه شب با دوبله فارسی؛ تعداد قسمت ها و خلاصه داستان

اگر از علاقه مندان به سریال های ترسناک هستد مجموعه مراسم نیمه شب را می توانید از طریق لینک های این مطلب به صورت قانونی و رایگان دانلود کنید.

دوات آنلاین -سریال مراسم نیمه شب، مجموعه ای ترسناک تولید ال 2021 است که لینک های دانلود رایگان آن با دوبله فارسی در ادامه مطلب آمده است و می توانید از تماشای آن لذت ببرید.

سریال مراسم نیمه شب را رایگان با دوبله فارسی دانلود کنید

خلاصه داستان سریال مراسم نیمه شب

این سریال ترسناک با ورود یک کشیش جوان به جزیره ای دور افتاده و آرام شروع می شود. کشیش کمی مرموز است و با ورود او آرامش جزیره به هم می ریزد و اتفاقاتی ترسناک و هول انگیز رخ می دهد. مرگ گربه ها در ساحل فقط یکی از این اتفاقات مرموز است.

 

سریال مراسم نیمه شب چند قسمت است

سریال مراسم نیمه شب که تولید سال 2021 و محصول مشترک دو کشور آمریکا و کانادا است در 7 قسمت ساخته شده است و فعلا از فصل دوم آن خبری نیست.

 

این مجموعه در شبکه نمایش خانگی به فارسی دوبله شده و افراد بالای 15 سال می توانند با تماشای آن اوقات فراغت خود را پر کنند.

لینک های دانلود رایگان سریال مراسم نیمه شب

لینک های دانلود رایگان سریال مراسم نیمه شب

دانلود رایگان این سریال کاملا قانونی است و شما می توانید این مجموعه را قسمت به قسمت از طریق لینک های زیر دانلود کنید. تاکنون 3 فقط از این سریال به صورت رایگان با دوبله فارسی منتشر شده است.

 

دانلود قسمت اول سریال مراسم نیمه شب با دوبله فارسی

 

دانلود رایگان قسمت دوم سریال مراسم نیمه شب

 

دانلود قسمت سوم سریال ترسناک مراسم نیمه شب

 

لینک دانلود قسمت چهارم

 

لینک دانلود قسمت پنجم

 

مراسم نیمه شب سریالی ترسناک با دوبله فارسی است

اسامی بازیگران

این مجموعه که توانسته نظر منتقدان خارجی را جلب کند از سوی شرکت نتفلیکس منتشر شده است و کیت سیگل، زک گیلفورد، کریستین لمن، سامانتا سلویان، ایگبی ریگنی، راحول کوهلی، آناره سیمون و آنابت گیش در آن بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.