2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
برنامه یازده چه روزهایی از فیلم نت پخش می شود

برنامه یازده چه روزهایی از فیلم نت پخش می شود

یازده؛ برنامه ورزشی شبکه نمایش خانگی است که به صورت هفتگی با اجرای خداداد عزیزی پخش می شود.

دوات آنلاین -یازده اولین برنامه ورزشی گفت و گو محور در شبکه نمایش خانگی است. در این برنامه که از سوی فیلم نت تهیه و پخش می شود مسائل روز فوتبال از متن تا حاشیه مورد توجه قرار می گیرد.

عکسی از برنامه یازده

ریتم مناسب برنامه 11

خراسان نوشت: با توجه به قسمت اول، می‌توان گفت دست‌اندرکاران یازده برنامه‌ای خوش‌ریتم و با آیتم‌های فراوان تدارک دیده‌اند که مخاطب را خسته نمی‌کند. علاوه بر آن که تعداد گفت‌وگوهای این برنامه زیاد است، در عین حال در هیچ بخشی از برنامه، یک مهمان حضوری یا اسکایپی، متکلم وحده نیست. «یازده» از این لحاظ یاد و خاطره «90» عادل فردوسی‌پور را زنده می‌کند که حتی در گفت‌وگو با مهمانان حضوری نیز اختصار را رعایت می‌کرد و از نظر ریتم، به مثالی برای برنامه‌های تلویزیون تبدیل شده بود.

عکسی از برنامه یازده

روزهای پخش برنامه یازده

فیلم نت برنامه 11 را هر هفته روزهای پنج شنبه پخش می کند. اگرچه ساعت دقیق انتشار این برنامه اعلام نشده اما به نظر می رسد مانند برنامه شب آهنگی هر پنج شنبه ساعت 8 شب به بعد باید منتظر آن باشیم.

عکسی از برنامه یازده

یک نقد به برنامه یازده

«یازده» در بخش‌هایی بامزه و شیرین است و شوخی‌های زیاد میان مهمانان را به نمایش می‌گذارد؛ در عین حال این برنامه از یک عیب مهم رنج می‌برد. به نظر می‌رسد هویت این برنامه چندان مشخص نیست و بین یک دورهمی رفاقتی و بامزه میان چند فوتبالیست بازنشسته و یک برنامه تحلیلی چالشی در نوسان است. قسمت اول، نه آن‌طور که خداداد عزیزی در ابتدای آن مدعی شد، چالشی بود و نه آن‌طور که در بخش کل‌کل میان اشپیتیم و آندو به نظر می‌رسید، طنز. مشخص نیست این دوگانگی، حاصل تلاش دست‌اندرکاران برنامه برای راضی کردن همه طیف‌های مخاطبان بوده یا علتی دیگر داشته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.