2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
جزییات شلیک مرگبار مرد خشمگین به 4 خواهر

جزییات شلیک مرگبار مرد خشمگین به 4 خواهر

دو نفر از خواهران جان باختند. حال یکی از آنها وخیم است و دیگری توانست خودش را نجات بدهد.

دوات آنلاین -اهالی روستای کیاپی شهرستان میاندورود، عزادار مرگ دو خواهری هستند که توسط برادرشان و با شلیک گلوله های مرگبار به قتل رسیدند. علت قتل آنها اختلاف خانوادگی بر سر یک قطعه زمین کشاورزی بود. علاوه بر دو خواهر، خواهر کوچک تر آنها هم هدف تیراندازی قرار گرفت که در بیمارستان بستری است و به گفته برخی احتمال فوت او وجود دارد. هنوز هم بسیاری از اهالی روستا از وقوع این حادثه بهت زده هستند. حتی وقتی مراسم تشییع پیکر دو خواهر را دیدند، باز هم باورشان نمی شد چنین حادثه ای در روستای باصفای شان رخ داده باشد.

 

جام جم نوشت: سه روز از حادثه تیراندازی گذشته اما جو روستای کیاپی همچنان متشنج است اوضاعش شبیه بمب ساعتی است که هر لحظه ممکن است ضامنش کشیده و منفجر شود. حرف و حدیث در مورد این حادثه زیاد است و هر کسی چیزی از زبان و بر اساس شنیده های خودش می گوید.

 

دلیل اختلاف چه بود

یکی از بستگان آنها با گله از انتشار برخی اخبار دروغ در مورد این حادثه به خبرنگار جام جم می گوید: اختلاف خانوادگی این چهار خواهر و سه برادر بر سر یک قطعه زمین کشاورزی هزار و خرده ای متری بود که ارزش مالی چندانی نداشت اما از چند ماه پیش بر سر آن اختلاف پیدا کرده بودند. البته برادر بزرگ تر (ضارب) بیشتر با این موضوع مساله داشت. اختلاف آنها در این مدت به نتیجه نرسید و کار به محکمه قضایی کشیده شد. در واقع این زمین متعلق به مادر خانواده بود که آن را با قیمت پایین تر به یکی از خواهران فروخته بود. حرف برادر بزرگ تر این نبود که زمین مال من است. برادرها به این موضوع معترض بودند چرا با این قیمت به خواهرمان فروخته ای و بر سر این موضوع اختلاف داشتند.

 

تیراندازی جنون آمیز به ۴ خواهر

در حالی که پرونده آنها در مرحله رسیدگی قضایی بود، ساعت ۷ صبح روز یکشنبه هر چهار خواهر با هماهنگی هم به زمین کشاورزی رفتند تا محصول خود را کشت کنند.

 

آنها مشغول کار بودند که برخی افراد به گوش برادر بزرگتر رساندند چه نشسته ای، خواهرها سر زمین رفته اند. او هم از شنیدن این موضوع عصبانی شد و تفنگ شکاری اش را برداشت تا سراغ آنان برود.

 

او در ادامه توضیح می دهد: پسر و عروس برادر بزرگتر که متوجه ماجرا شده بودند، با صحبت ضارب را متقاعد کردند تا در خانه بماند. سلاح را هم گرفتند و در کمد خانه گذاشتند. آنها با تصور اینکه او دیگر ماجرا را فراموش کرده است، رفتند اما به محض رفتن آنها، برادر بزرگتر یا همان ضارب دوباره لباس پوشید و تفنگ شکاری اش را برداشت و سر زمین رفت.

 

آنجا با هم مشاجره کردند و به چهار خواهرش گفت زمین را ترک کنند، ولی آنها میدان را خالی نکردند و دعوا اوج گرفت. خواهر کوچکتر شروع به فیلمبرداری کرد و در همین حین، برادر بزرگتر یک تیر هوایی شلیک کرد. پس از آن لوله تفنگش را به سمت چهارخواهرش گرفت و به شکل جنون آمیزی به سمت آنها تیراندازی کرد.

 

گلوله ها دیوانه وار شلیک شدند. خواهر بزرگتر که ۵۰ ساله است و در زمین حضور داشت، به زیر خودرویی خزید و از تیررس گلوله ها در امان ماند، اما سه خواهر دیگر به نام های پوران ۴۵ ساله، ساره 40 ساله و خواهر کوچکتر آنها هدف تیراندازی قرار گرفتند.

 

همراه چهار خواهر، کارگر خانمی هم بود، به محض این که دید یکی از خواهران با شلیک گلوله روی زمین افتاد، از مهلکه فرار کرد. به گفته فامیل قربانیان و قاتل، یکی از خواهران در زمین کشاورزی به قتل رسید و جانش را از دست داد. خواهر دیگر چون آمبولانس به موقع نرسید، با استفاده از خودروهای عبوری به بیمارستان منتقل شد اما در میانه راه و بر اثر شدت جراحات فوت شد.

 

خواهر کوچکتر هم در حال حاضر بستری است و به دلیل پایین بودن ضریب هوشیاری، حالش وخیم است.

 

سکته قاتل

ضارب پس از تیراندازی به جنگلی که در ۵۰۰ متری زمین کشاورزی شان بود، رفت. سپس با اقوامش تماس گرفت و گفت من فلان جا هستم و دنبالم بیایید.

 

در مدتی که ضارب در جنگل بود، مردم هم به محض شنیدن صدای تیراندازی خودشان را به محل حادثه رساندند و با پلیس تماس گرفتند. البته قبل از این که جمعیت جمع شود، حال ضارب خوب بود اما پس از آمدن پلیس و انتقال قاتل به کلانتری او نیز سکته قلبی کرد. متاسفانه حادثه صبح زود و زمانی رخ داد که کسی در محل نبود تا بتواند جلوی این حادثه تلخ را بگیرد. تمام حادثه تنها در چند ثانیه رخ داد.

 

خواهر کوچکتر در شرایط وخیم

او در ادامه صحبت های خود توضیح می دهد: برخی گفته اند ضارب نظامی بود و با استفاده از سلاح نظامی خواهرانش را به قتل رسانده، در حالی که او حدود ۱۵ یا ۲۰ سال پیش بازنشسته شده بود و سلاحش هم شکاری بود و مجوز داشت. ما و بسیاری از مردم هنوز هم حیرت زده ایم.

 

ضارب مرد ۶۰ساله معقولی بود که به خوش اخلاقی شهره بود و بسیاری از خانواده ها برای حل مشکلات خود به او رجوع می کردند اما عصبانیت و جنون، این حادثه تلخ را رقم زد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.