2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
چه کسی در سریال حرفه ای دستور قتل رویا و کیوان را داد

چه کسی در سریال حرفه ای دستور قتل رویا و کیوان را داد

سیامک در سریال کیوان به دستور کدام شخصیت دست به جنایت زد؟ پشت پرده قتل رویا و شوهرش کدام یک از اعضای خانواده نشسته است و این بازی شوم را هدایت می کند؟

دوات آنلاین -سریال حرفه ای به مجموعه جنایی جذابی تبدیل شده که معماهای زیادی را در دل خود جا داده است و داستان در هر قسمت پیچیده تر می شود. اکنون مهم ترین سوال این است که چه کسی نقشه قتل کیوان و رویا را کشیده و سیامک را مامور این جنایت کرده است؟

سیامک در سریال حرفه ای

سیامک؛ قاتلی حرفه ای

سیامک قاتلی حرفه ای و بی رحم است که از سوی دیگران برای اجرای نقشه های هولناک و خونین اجیر می شود. او سر خود کسی را نمی کشد یا دست به دزدی و خلاف دیگری نمی زند بلکه برای همه کارهایش سفارش می گیرد و این بار سفارش قتل رویا و کیوان سفارشی خاص و ویژه است که با تمام کارهای قبلی او فرق دارد و در آن منفعتی بزرگ برای سیامک نهفته است اما همان طور که دیده اید او از فردی ناشناس برای این قتل ها دستور می گیرد. آن فرد ناشناس کیست؟

امیرعلی در سریال حرفه ای

نقش امیرعلی در سریال حرفه ای

امیرعلی برادر رویا است که به جای مدیریت کارخانه سوسیس و کالباس که ارثیه پدری است خانه نشین شده است. او می گوید خودش این طور خواسته و ترجیح داده خواهرش رویا مدیریت کارخانه را برعهده بگیرد اما آیا این حرف او واقعیت دارد؟ آیا امیرعلی احساس نمی کند حق اش خورده شده و به همین دلیل درصدد انتقام برنیامده است؟

 

امیرعلی یکی از منظونان این جنایت است. پلیس به او مشکوک نمی شود و همین برایش حاشیه امنیت ایجاد می کند. او با قتل خواهرش و کیوان می تواند به منفعتی بزرگ دست پیدا کند، منعتی که احتمالا به عقید او به یک غریبه یعنی همان کیوان رسیده بود و باید دستش از این سفره پر نعمت کوتاه می شد.

کامران در سریال حرفه ای

احتمال قاتل بودن کامران در سریال حرفه ای

کامران در سریال حرفه ای با بازی خوب علیرضا ثانی فر شخصیتی مرموز و پیچیده است. او دزدی کرده و از طرفی دختری جوان را به عقد موقت خود درآورده و می توان گفت به نوعی او را با وسوسه پول و رفاه فریب داده است. او چندان به اصول اخلاقی مقید نیست و برادرش را تهدید هم کرده بود.

 

کامران انگیزه های کافی برای ارتکاب جنایت دارد. از طرفی انتقام خودش را از برادرش کیوان می گیرد و از سویی با حذف رویا می تواند به مقام بالاتری در کارخانه دست پیدا کند و به دزدی هایش ادامه بدهد. اما موضوع به همین سادگی نیست. قاتل بودن او بعید به نظر می رسد چون همه ذهن ها در وهله اول به این شخصیت مشکوک می شود و بنابراین باید در انتها اتفاق غافلگیرکننده ای رخ بدهد.

سهیل در سریال حرفه ای

سهیل؛ پشت پرده قتل رویا و کیوان

سهیل آن طور که به نظر می رسد شخصیت ساده ای نیست. او از رویا کینه به دل داشته و از طرفی برادرش را هم مقصر می دانسته است. این جوان به پول نیاز دارد؛ نیازی بسیار ضروری که حیات و ممات نامزدش تلما به آن بستگی دارد. پس سهیل هم انگیزه شخصی برای صدور فرمان قتل داشته و هم انگیزه مالی. او در گذشته خلاف هم می کرده و با افراد تبهکار در ارتباط بوده بنابراین احتمالا سیامک را از همان دوران می شناخته و همین هم سبب شده از وی برای اجرای نقشه اش کمک بگیرد. بعد هم ماجرای تماسش با رویا، قرار گذاشتن با او، تصادف و ... را ترتیب داده تا ذهن ها را منحرف کند و پلیس را به این نتیجه برساند که بی گناه است. پس احتمال نقش سهیل را نیز نباید نادیده گرفت و در واقع غیر از سینا که به نوعی در این ماجرا قربانی شده و همه مدارک را علیه او چیده اند همه برادران مظنون این قتل هستند.

سونیا در سریال حرفه ای

سونیا در سریال حرفه ای؛ دلسوز یا مخوف

چره ای که تاکنون از سونیا دیده این زنی دلسوز و مهربان است اما آیا واقعا او همان گونه است که وانمود می کند؟ آیا بدون هیچ چشمداشتی به رویا نزدیک شده و با برادر او امیرعلی رابطه عاشقانه برقرار کرده است؟ آیا او از قصد در روز حادثه برنامه شهربازی را ترتیب داده تا سیامک فرصت قتل را به دست بیاورد؟ در گذشته این زن و پدر بیمارش که اکنو در آسایشگاه است چه رازی نفهته است؟ او را نادیده نگیرید. سریال حرفه ای به احتمال زیاد غافلگیری های زیادی را در پی دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.