2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت

رعنا آزادی ور؛ یک سلبریتی متفاوت

رعنا آزادی ور بعد از موفقیت در سریال زخم کاری در سریال جیران نقشی متفاوت را ایفا کرده است.

دوات آنلاین -رعنا آزادی ور این روزها به سلبریتی محبوب شبکه نمایش خانگی تبدیل شده است. او با نقش سمیرا در سریال زخم کاری نشان داد بازیگری توانا است که از عهده از نقش های متفاوت بر می آید. این هنرمند در سریال جیران هم نقشی تازه را تجربه کرده که با کارهای قبلی اش تفاوت زیادی دارد. فیلم بالا را مشاهده کنید.

 

آزادی ور بازیگری را با فیلم مارمولک شروع کرد البته در این فیلم نقش فرعی را برعهده داشت.  درباره الی، پارک وی «محمد رسول الله(ص)»، «خانه دختر»، «هوو» و فیلم در وجه حامل از دیگر کارهای سینمایی این بانوی هنرمند است. او در سال های اخیر کم کار بود تا این که در سریال زخم کاری نقش سمیرا را برعهده گرفت. سمیرا نسبت به زنانی که تا پیش از این در فیلم ها و سریال ها دیده بودیم بسیار متفاوت بود؛ زنی بی رحم و سنگدل که نقشه های شومی در سر داشت. آزادی ور که کاری موفق در شبکه نمایش خانگی را تجربه کرده بود در سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی نیز نقشی متفاوت را ایفا کرده است. او در این مجموعه تاریخی نقش تاج الدوله را برعهده دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.