2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
اخاذی باند مخوف با تهدید فیلم سیاه

اخاذی باند مخوف با تهدید فیلم سیاه

اعضای این باند من را به خانه‌ای قدیمی بردند و شکنجه‌ام کردند. بعد از من فیلم سیاه گرفتند. آنها گفتند که باید برایشان پول و طلا بیاورم وگرنه فیلم را منتشر می‌کنند.

دوات آنلاین -اعضای یک شبکه مخوف در پوشش مسافربر پسران را ربوده و بعد از شکنجه و گرفتن فیلم سیاه سریال اخاذی از آن‌ها را کلید می‌زدند. پلیس در حال حاضر با سماجت شاکیان توانسته دو نفر از متهمان را بازداشت کند، اما اعضای دیگر باند همچنان متواری هستند.

 

شکایت پسر نوجوان

به نوشته روزنامه جوان، پاییز سال گذشته پسری ۱۸‌ساله همراه خانواده‌اش قدم به پلیس‌آگاهی تهران گذاشت و گزارش یک حادثه هولناک را گزارش داد. او گفت: مدتی قبل یکی از دوستانم من را به جشن تولدش دعوت کرد. کنار خیابان منتظر تاکسی بودم تا به خانه دوستم بروم. مدتی که گذشت یک پراید مسافربر توقف کرد. بعد از گفتن مسیرم سوار شدم و راننده حرکت کرد. به جز راننده دو مرد دیگر سوار ماشین بودند. راننده بعد از طی مسافتی ناگهان تغییر مسیر داد. وقتی اعتراض کردم مردی که کنارم نشسته بود چاقو کشید و من را به مرگ تهدید کرد. خیلی ترسیده بودم و نمی‌دانستم چه کنم. آن‌ها من را به خانه‌ای قدیمی بردند و شکنجه‌ام کردند. بعد از من فیلم سیاه گرفتند. پس از آن شماره تلفنم را گرفتند و من را رها کردند. گفتند که باید برایشان پول و طلا بیاورم وگرنه فیلم را منتشر می‌کنند. من هم ترسیدم و به دور از چشم مادرم طلاهایش را که ۵۰ میلیون تومان ارزش داشت دزدیدم و به دست سارقان رساندم. آن‌ها دست بردار نبودند و دوباره درخواست پول کردند. این بار تصمیم گرفتم ماجرا به خانواده‌ام خبر بدهم که تصمیم به شکایت گرفتیم.

 

با مطرح شدن شکایت تحقیقات پلیس در این باره ادامه پیدا کرد. بررسی‌ها در جریان بود که شکایت مشابهی به پلیس گزارش شد. پسر نوجوان گفته بود که به همان شیوه در دام سارقان گرفتار شده ‌است و در چند مرحله از خانواده‌اش پول دزدیده و به دست سارقان رسانده‌ است.

 

تحقیقات پلیسی

یک ماه از ماجرا گذشته بود که مأموران پلیس توانستند یکی از اعضای باند را بازداشت کنند. او وقتی مورد بازجویی قرار گرفت به جرمش اعتراف کرد.

 

متهم گفت: ما ادعا می‌کردیم که از شاکیان فیلم گرفته‌ایم، اما در حقیقت اصلاً فیلمی در کار نبود. برای ترساندن آن‌ها مدعی می‌شدیم که فیلم تهیه کرده‌ایم تا بتوانیم آن‌ها را مجبور کنیم به ما پول بدهند.

 

در حالی که تحقیقات پلیس برای بازداشت سایرمتهمان ناکام مانده بود، متهم بازداشت شده از سوی بازپرس مجرم شناخته شد و پرونده با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. هیئت رسیدگی کننده بعد از رسیدگی به پرونده متهم را به ۱۰ سال حبس محکوم کردند. در شاخه دیگری از تحقیقات به مأموران پلیس تهران خبر رسید که دومین متهم پرونده در بازار تهران جولان داده و از مردم اخاذی می‌کند.

 

به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی مأموران پلیس راهی محل شده و متهم را بازداشت کردند. او وقتی مورد تحقیق قرار گرفت به اخاذی از پسران اعتراف کرد، اما گفت که گرفتن فیلم سیاه در کار نبوده و برای ترساندن قربانیان پرونده این ادعا را مطرح کرده ‌است.

 

در حالی که تحقیقات از متهم بازداشت شده جریان دارد بررسی‌های پلیس برای بازداشت متهمان دیگر پرونده همچنان ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.