2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
چطور تور کیش از شیراز هتل داریوش را با بهترین قیمت رزرو کنیم

چطور تور کیش از شیراز هتل داریوش را با بهترین قیمت رزرو کنیم

کم نیستند مسافرانی که از شیراز راهی کیش می‌شوند. این دسته از مسافران یا در جزیره کیش سکونت دارند، یا پس از گردش میان جاذبه‌های گردشگری شیراز تصمیم به تماشای جاهای دیدنی کیش گرفته‌اند. درهرصورت خرید تور کیش از شیراز اهمیت بسیار زیادی برای آن‌ها دارد.

دوات آنلاین -کم نیستند مسافرانی که از شیراز راهی کیش می‌شوند. این دسته از مسافران یا در جزیره کیش سکونت دارند، یا پس از گردش میان جاذبه‌های گردشگری شیراز تصمیم به تماشای جاهای دیدنی کیش گرفته‌اند. درهرصورت خرید تور کیش از شیراز اهمیت بسیار زیادی برای آن‌ها دارد.

میان انواع تورهای کیش، تور کیش هتل داریوش یکی از پرطرفدارترین پیشنهادها به‌حساب می‌آید. این هتل پنج ستاره امکانات و خدمات مختلفی به مسافران ارائه می‌دهد. اگر شما هم در گروه مسافران شیراز به کیش قرار می‌گیرید، در این مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید تور کیش از شیراز هتل داریوش را با بهترین قیمت رزرو کنید.

بهترین زمان سفر به کیش از نظر هزینه

جزیره کیش محلی توریستی است که جاذبه‌های گردشگری تاریخی، فرهنگی، تفریحی و... دارد. دراین‌میان جاذبه‌های تفریحی آن مانند قایق‌سواری، پاراسل، کایت‌سواری، غواصی و... بیشتر از دیدنی‌های تاریخی آن هستند. استفاده از این تفریحات به‌خصوص در سفرهای گروهی هزینه بالایی را می‌طلبد. از طرفی برای تجربه سفری دوست‌داشتنی به کیش باید محلی مناسب برای اقامت انتخاب کنید؛ جایی که هم امکانات خوبی دراختیارتان بگذارد، هم قیمت مناسبی داشته باشد. خواه ناخواه سفر به کیش هزینه‌بر است و بودجه نسبتا بالایی می‌خواهد.

البته این موضوع باعث نمی‌شود گردشگران قید سفر به کیش را بزنند. هرچند این جزیره مقصدی گران برای سفر است؛ اما با تکنیک‌هایی ساده می‌توان هزینه‌ها را کاهش داد. توریست‌ها یکی از این روش‌ها راسفر در زمان مناسب به کیش می‌دانند. بهار و تابستان به‌دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، بهترین زمان سفر میان خانواده‌های ایرانی است؛ به‌همین دلیل جزیره کیش با انبوه مسافران مواجه می‌شود. همین موضوع گرانی هزینه اقامت، تفریح، خوردوخوراک و... را در پی دارد.

برای تجربه سفری به‌یادماندنی به کیش، اواخر پاییز را برای سفر انتخاب کنید. در این بازه زمانی هتل‌ها تخفیف‌هایی برای جذب مشتری ارائه می‌دهند و قیمت هتل داریوش کیش هم کم‌تر می‌شود. هزینه لازم برای بازارگردی و خرید سوغاتی به حداقل می‌رسد. شما می‌توانید با کم‌ترین قیمت از تفریحات آبی جذاب کیش استفاده کنید. حتی حمل‌ونقل در سطح شهر هم برایتان ارزان‌تر تمام می‌شود.

چطور تور کیش از شیراز هتل داریوش را با بهترین قیمت رزرو کنیم

انواع تور کیش از شیراز

تور کیش از شیراز به دو نوع تور گروهی و تور مستقل تقسیم می‌شود. در تور گروهی، تعدادی از مسافران که با هم درخواست تور داده‌اند یا تابه‌حال یک‌دیگر را ندیده‌اند، همسفر هم خواهند شد. این مسافران باید از برنامه‌ای که برای سفر آن‌ها تدارک دیده‌شده استفاده کنند. این روش از سفر برای عده‌ای چندان خوشایند نیست؛ زیرا حس می‌کنند فقط امکان اجرای برنامه تور را دارند.

در تور مستقل شما فقط فقط امکان استفاده از خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، حمل‌ونقل میان شهری، اقامت و در برخی موارد تهیه غذا را خواهید داشت. به‌این‌ترتیب ارتباطی با راهنمای تور یا دیگر مسافران پیدا نمی‌کنید. در این روش آزادی عمل بیشتری برای گردش در شهر دارید.

هتل داریوش کیش

هتل پنج ستاره داریوش کیش در شمال‌شرقی جزیره و در میدان داریوش ساخته شده است. در این هتل 190 اتاق و سوئیت را در سه طبقه برای اقامت مسافران طراحی کرده‌اند. ساختمان اصلی هتل داریوش شما را یاد معماری ایران باستان و نمایی از تخت‌جمشید شیراز می‌اندازد؛ بنابراین در مدت اقامت در هتل داریوش احساس افتخار و غرور همراه شما خواهد بود. تنوع امکانات و قیمت اتاق‌های هتل داریوش به‌حدی است که شما را انگشت‌به‌دهان می‌گذارد.

 

انواع اتاق‌های هتل داریوش کیش شامل اتاق دو تخته کابانا در محوطه باغ، دو تخته کابانا در محوطه باغ با حمام ساندروف، دو تخته استاندارد رو به باغ، دو تخته لوکس رو به باغ، دو تخته استاندارد رو به دریا، سوئیت دو نفره استودیو لوکس رو به باغ، دو تخته لوکس رو به دریا، سوئیت دو نفره آتوسا لوکس رو به باغ، سوئیت دو نفره آتوسا لوکس رو به دریا، دو تخته کابانا رو به دریا در محوطه باغ، سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به باغ و سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا می‌شود.

امکانات و خدمات

مجموعه آبی هتل داریوش شامل استخر سرپوشیده و روباز، سونای بخار و خشک و جکوزی است. استفاده از این مجموعه برای مسافران هتل هیچ هزینه‌ای نخواهد داشت. این هتل بهترین محل اقامت برای افراد دارای معلولیت است. آسانسور، خدمات پزشکی، مراقبت‌های پرستاری، سرویس بهداشتی ویژه، تخت‌خواب ویژه و کرایه ویلچر از خدمات ارائه‌شده برای این افراد هستند.

اگر عاشق بازی‌های کنسولی هستید، سری به گیم‌نت هتل داریوش کیش بزنید. مهارت‌های خود را در سالن بیلیارد هتل داریوش به‌چالش بکشید. زمین بزرگ تنیس این مجموعه هرکسی را ترغیب به انجام این ورزش می‌کند. برای سرو غذایی خوش‌طعم، به رستوران‌های هتل داریوش رفته و غذاهای محلی، فست‌فودی، گیاهی، دریایی، ایرانی، بین‌المللی و سلامت آن را امتحان کنید.

خرید تور کیش از سایت علی بابا

برای خرید پکیج تور کیش از شیراز می‌توانید سری به سایت علی بابا بزنید. در اولین قدم حتما باید برای خود حساب کاربری بسازید. وارد صفحه تور علی بابا شوید و از کادر بالا، مبدا را شیراز و مقصد را کیش انتخاب کنید. پس از ثبت تاریخ ورود و خروج و تعداد مسافران، فهرستی از هتل‌های کیش را می‌بینید که تور گردشگری ارائه داده‌اند. تنوع قیمت این تورها شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

برای تصمیم‌گیری راحت‌تر از قسمت مرتب‌سازی، فهرست تورها را براساس کم‌ترین قیمت، محبوب‌ترین هتل یا بیشترین بازدید بچینید. همچنین می‌توانید این فهرست را براساس موقعیت مکانی، ستاره هتل، روش‌های حمل‌ونقل، رنج قیمتی، محبوبیت هتل و نوع اقامتگاه فیلتر کنید. پس از انتخاب هتل، روش هوایی یا زمینی را برای حمل‌ونقل به کیش درنظر بگیرید. در این مرحله خدمات تور، امکانات اتاق و ساعت حرکت از مبدا، رسیدن به مقصد، تحویل اتاق و خروج از هتل را خواهید دید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.