2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
افشای راز همسرکشی بعد از مرگ مرد معتاد

افشای راز همسرکشی بعد از مرگ مرد معتاد

مأموران احتمال می‌دهند مرد معتاد همسرش را به قتل رسانده و پس از آن خانه به خانه دوستش رفته و در آنجا به‌دلیل مصرف بیش از حد مواد‌مخدر، جانش را از دست داده است.

دوات آنلاین -چند ساعت پس از مرگ مرد جوان بر اثر مصرف بیش از حد مواد‌مخدر، جسد همسرش که در خانه‌شان به قتل رسیده بود پیدا شد.

 

به نوشته روزنامه همشهری، شامگاه یکشنبه گذشته گزارش مرگ اسرارآمیز مردی به قاضی محمدتقی شعبانی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد. متوفی مردی حدودا 47ساله بود که به‌نظر می‌رسید بر اثر مصرف زیاد مواد در خانه یکی از دوستانش بدحال و به بیمارستان منتقل شده اما در نهایت جانش را از دست داده است. با وجود این بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی‌قانونی را صادر کرد تا علت اصلی مرگ وی مشخص شود.

 

راز جنایت

یک ساعت از این ماجرا گذشته بود که معلوم شد همسر متوفی نیز به قتل رسیده است. ماجرا از این قرار بود که پس از مرگ متوفی در بیمارستان و انتقال جسدش به پزشکی‌قانونی، یکی از بستگان او مقابل خانه وی رفت تا مدارک شناسایی او را برداشته و به پزشکی‌قانونی ببرد. اما هرچه زنگ زد، کسی جوابش را نداد و این در حالی بود که تصور می‌شد همسر وی در خانه باشد.

 

در ادامه معلوم شد که بوی تعفن شدیدی از داخل آپارتمان متوفی به مشام می‌رسد. همین مسئله باعث شد که ماجرا به پلیس و آتش‌نشانی گزارش شود و آنها با حضور در محل، قفل آپارتمان را شکستند و قدم در خانه گذاشتند.

 

ماموران به محض ورود به خانه با پیکر بی‌جان همسر 45ساله متوفی روبه‌رو شدند که بر اثر خفگی به قتل رسیده بود. در ادامه و با حضور تیم جنایی در محل معلوم شد که 48ساعت از مرگ این زن می‌گذرد. از طرفی همسایه‌ها می‌گفتند که متوفی و همسرش مدام با یکدیگر درگیری داشتند و آنها هرشب صدای مشاجره و درگیری‌شان را می‌شنیدند.

 

در این شرایط فرضیه جنایت از سوی متوفی پررنگ شد و مأموران احتمال می‌دهند که مرد معتاد در جریان درگیری، همسرش را به قتل رسانده و پس از آن خانه را ترک کرده و به خانه دوستش رفته و در آنجا به‌دلیل مصرف بیش از حد مواد‌مخدر، جانش را از دست داده است. با این حال تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.