2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
کرایولیپولیز چیست و چه مزایا و معایبی دارد

کرایولیپولیز چیست و چه مزایا و معایبی دارد

اگر قصد دارید با روش کرایولیپولیز لاغر شوید اطلاعات اولیه درباره این کار را بخوانید.

دوات آنلاین -روش های زیادی برای لاغر شدن وجود دارد.  معمولا  همه راهکارهای غیر تهاجمی را خانم‌ها برای لاغر شدن امتحان می‌کنند زیرا ترجیح می‌دهند زیر تیغ جراحی نروند و خطرات را کم کنند. یکی از این راهکارها کرایولیپولیز است که از نظر مراجعه کنندگان خطرات لیپوساکشن را ندارد. این کار  یکی از روش‌های لاغری تهاجمی است که این روزها سر و صدای زیادی کرده است زیرا یک مدل  معروف  بعد از چربی‌برداری از طریق کرایولیپولیز، برای همیشه از شکل افتاد.

کرایولیپولیز چگونه باعث لاغری می شود

کرایولیپولیز چیست

خراسان نوشت: کرایولیپولیز خطرات لیپوساکشن مثل آمبولی  و بیهوشی را ندارد. در حقیقت کرایو فریز کردن چربی هاست.  در کرایولیپولیز بافت چربی اضافی سرد  می شود و سپس در طی چند هفته آینده خود به خود از دست این سلول های مرده خلاص می‌شوید و بعد از این مدت شکل جدید بدن خود را خواهید دید. البته شما باید بافت چربی افتاده داشته باشید تا بتوانید از این روش نتیجه بگیرید.

 

بیشتر بخوانید: 8 دلیل برای از بین نرفتن چربی شکمی

 

مزایا و معایب کرایولیپولیز

 پزشکان معتقدند کرایولیپولیز یکی از کم عارضه ترین و بهترین روش ها برای حذف سلول های چربی است که نیازی به برش و جراحی ندارد و این روش در مقایسه با لیپوساکشن روش مطمئن تری است.اما این روش معایب خاص خودش را دارد. یکی از عوارض نادر کرایولیپولیز این است که سلول‌های چربی به جای این که با سرد کردن حل شود شروع به رشد کردن می‌کند و بزرگ تر می‌شود این دقیقا همان اتفاقی است که برای مدل مشهور افتاد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.