2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
برنامه رخ به رخ چه روزها و ساعت هایی پخش می شود

برنامه رخ به رخ چه روزها و ساعت هایی پخش می شود

جزییات و معرفی کامل برنامه رخ به رخ و تعداد قسمت های آن را که از شبکه دو پخش می شود در اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -رخ به رخ برنامه ای گفت و گو محور است که از شبکه دو پخش می شود. در این برنامه با وجوه جدیدی از زندگی چهره های شناخته شده آشنا می شویم. ساعت و زمان پخش این برنامه در ادامه آمده است.

 

معرفی برنامه رخ به رخ

رخ به رخ برنامه ای است که بیشتر شبیه یک تئاتر و زندگی واقعی است و قرار است مخاطب با چهره ای از میهمان مواجه شود که تاکنون آن را ندیده ست.

 

مهمانان این برنامه که در قالب گفتگو- درام اجرا می شود به روشی ویژه انتخاب می‌شوند و گفت و شنودهایی بی تعارف و صریح از ویژگی‌های این برنامه است. پرسش‌های این برنامه با توجه به خود واقعی مهمانان طراحی شده و از جنس سوال های مرسوم در برنامه های گفت‌وگو محور نیست.

 

در این برنامه شاهد پشت صحنه ها هم هستیم که همین موضوع آن را نسبت به برنامه های گفت و گو محور دیگر متفاوت می کند.

زمان و روزهای پخش برنامه رخ به رخ و تعداد قسمت های آن را بخوانید

روزها و ساعت پخش برنامه رخ به رخ

این برنامه دو روز در هفته پخش می شود. روزهای جمعه و شنبه روزهایی است که می توانید منتظر رخ به رخ در شبکه دو باشید. ساعت پخش این برنامه نیز  بعد از خبر ساعت ۲۲:۳۰ است.

 

رخ به رخ چند قسمت است

فصل اول این برنامه گفت و گو محور در 26 قسمت طراحی شده است و این احتمال وجود دارد که فصل های بعدی ان نیز ساخته و پخش شود البته احتمالا تصمیم گیری قطعی در این خصوص به بازتاب های برنامه و میزان رضایت مخاطبان بستگی دارد.

 

مجری و تهیه کننده رخ به رخ

امیرعلی دانایی بازیگر سینما و تلویزیون مجری برنامه رخ به رخ  است. دانایی تجربه بازی با کارگردان‌های نام آشنایی چون داریوش مهرجویی، بهروز افخمی، سیروس مقدم و سید ضیاء الدین دری را دارد.

 

مهدی بابایی نیز تهیه کننده این برنامه است. در کارنامه او آثاری چون، ویژه برنامه تحویل سال ١٣٩٨ به نام «پل فروردین»، ویژه برنامه شب یلدای ٩٧ - ٩٨ با نام «روشن ترین شب»، مجموعه مستندهای «غوغای بی هیاهو»، «همین حوالی»، «بار دیگر فردا» و ... دیده می شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/07/24
عالی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.