2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
فرار هالیوودی به ترکیه پس از قتل برادر زن

فرار هالیوودی به ترکیه پس از قتل برادر زن

این مرد از ترکیه همسرش را تهدید به مرگ می کند و عکس های خصوصی او را منتشر کرده است.

دوات آنلاین -مرد جوان با طراحی و اجرای سناریوی قتل به سبک فیلم‌های هالیوودی موفق شد برادر زن سابقش را به قتل رساند و به ترکیه فرار کند.

 

به نوشته روزنامه جوان، چندی قبل زن جوانی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از شوهر سابقش که قاتل برادرش هم است به اتهام تهدید به قتل و انتشار عکس‌های خصوصی‌اش در فضای مجازی شکایت کرد.

 

شاکی در توضیح ماجرا به بازپرس شعبه چهارم گفت: چند سالی بود که با شوهرم اختلاف داشتم تا اینکه سرانجام تصمیم گرفتم در دادگاه درخواست طلاق بدهم. وقتی متوجه شد تصمیم به جدایی گرفته‌ام احتمال داد برادرم مقصر است و مرا تشویق کرده‌است که از او جدا شوم و به همین خاطر از او کینه به دل گرفت و برادرم را با شلیک گلوله به قتل رساند و بعد هم به سرعت به کشور ترکیه گریخت. او الان تحت تعقیب مأموران است، اما مدام تلفنی و پیامکی مرا از کشور ترکیه تهدید به مرگ می‌کند.

 

وی ادامه داد: شوهرم مرد بد‌اخلاق و کینه‌ای بود و همیشه مرا اذیت می‌کرد، اما دوست نداشت که مرا طلاق دهد و مخالف جدایی بود. به‌هرحال من تصمیم خودم را گرفته بودم و به دادگاه رفتم و درخواست جدایی دادم که شوهرم از برادرم کینه به دل گرفت و یک روز در نزدیکی خانه او در یکی از خیابان‌های غربی تهران کمین کرد و وقتی برادرم از خانه بیرون آمد او را با شلیک گلوله به قتل رساند. پس از این او تحت تعقیب مأموران پلیس قرار گرفت که مأموران اعلام کردند سه‌ساعت بعد از حادثه از کشور خارج شده است و به ترکیه گریخته است.

 

از سایه‌ام می‌ترسم

پس از فرار شوهرم دادگاه به صورت غیابی حکم طلاق را صادر کرد و از آن روز به بعد شوهرم همیشه برای من پیامک‌های تهدید‌آمیز به تلفن همراهم می‌فرستد و می‌گوید انتقام سختی از من می‌گیرد و همین موضوع زندگی مرا تلخ کرده ‌است.

 

او در پیام‌هایش می‌نویسد که مردی را برای کشتن من اجیر کرده ‌است و به زودی این مرد به سراغم می‌آید و مرا مثل برادرم به قتل می‌رساند تا پیش برادرم بروم. پیام‌های تهدید‌آمیز او تأثیر زیادی روی روح و روانم داشته است به طوری‌که هر شب در خواب کابوس می‌بینم و با داد و فریاد از خواب بیدار می‌شوم.

 

من از سایه‌ام می‌ترسم و روز‌ها حتی تنهایی به داخل خیابان نمی‌روم، چون همیشه در انتظار مرد آدمکشی هستم که شوهر سابقم برای من اجیر کرده‌است. او آدم کینه‌ای و بد‌اخلاقی است و احتمال می‌دهم که تهدیدهایش را عملی کند. او به تهدید‌هایش هم بسنده نکرد و حتی مدتی قبل عکس‌های خصوصی مرا در فضای مجازی مثل اینستاگرام، تلگرام منتشر کرد و آبروی مرا برد. همیشه در ترس و لرز به سر می‌برم که تصمیم گرفتم به دادسرای جنایی بیایم و از شوهر سابقم به اتهام تهدید‌های مرگبار و انتشار عکس‌های خصوصی‌ام در فضای مجازی شکایت کنم.

 

قتل هالیوودی

با شکایت زن جوان پرونده به دستور قاضی حبیب‌الله صادقی برای بررسی در اختیار مأموران پلیس قرار گرفت. تحقیقات کارآگاهان جنایی حکایت از آن داشت متهم با نقشه از پیش طراحی شده و به سبک فیلم‌های هالیوودی دست به قتل برادر زنش زده ‌است تا رد پایی از خود به جا نگذارد.

 

بررسی‌های مأموران نشان داد متهم یک روز قبل از حادثه بلیت پرواز به کشور ترکیه را از آژانس هواپیمایی تهیه می‌کند و روز حادثه هم به فرودگاه می‌رود و حتی از گیت هم خارج می‌شود، اما پس از ثبت مهر خروج از ایران سوار هواپیما نمی‌شود و به تهران برمی‌گردد تا نقشه قتل برادر زنش را اجرایی کند.

 

بررسی دوربین‌های مداربسته فرودگاه و محل حادثه نشان می‌داد که قاتل از فرودگاه به طرف تهران بر می‌گردد و بعد در نزدیکی خانه مقتول کمین می‌کند و وقتی برادرزنش از خانه‌اش خارج می‌شود با شلیک گلوله او را به قتل می‌رساند. متهم سه‌ساعت بعد از قتل دوباره به فرودگاه مراجعه می‌کند و این بار با مدارک جعلی بلیت هواپیما می‌گیرد و به کشور ترکیه فرار می‌کند.

 

از سوی دیگر مأموران پلیس در بررسی‌های تخصصی دریافتند متهم از کشور ترکیه پیام‌های تهدید به قتل را برای همسر سابقش ارسال می‌کند و عکس‌های خصوصی او را هم از همان کشور در فضای مجازی منتشر می‌کند.

 

بدین ترتیب همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه قاضی حبیب‌الله صادقی دستور استرداد قاتل فراری را صادر کرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.