2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
نقشه پلید مرد جوان به خاطر عشق ممنوعه

نقشه پلید مرد جوان به خاطر عشق ممنوعه

این مرد سعی کرد با کمک همدستانش شوهر زنی را برباید تا او را وادار به طلاق کند.

دوات آنلاین -مرد جوان که عاشق زنی متأهل شده بود در اقدامی باورنکردنی می‌خواست شوهر او را برباید تا با تهدید وادارش کند همسرش را طلاق دهد.

 

به نوشته روزنامه ایران، چند روز قبل راننده‌های عبوری در بزرگراه ستاری متوجه درگیری بین سه مرد جوان شدند. مرد پژو سوار با فریاد از راننده‌های عبوری کمک می‌خواست و پرشیا سواران وقتی متوجه توقف خودروهای دیگر شدند به ناچار راننده پژو را رها کرده و با خودروی پرشیا اقدام به فرار کردند.

 

تلاش برای آدم ربایی

گزارش این درگیری به پلیس اعلام شد و کارآگاهان اداره مبارزه با آدم‌ربایی وارد عمل شدند. در تحقیقات صورت گرفته راننده پژو که مرد جوانی به ‌نام تورج بود، گفت: مردان ناشناس می‌خواستند مرا بربایند اما با کمک مردم نجات پیدا کردم. مدتی است که مردی به‌نام بهزاد به من پیام می‌دهد و از من می‌خواهد که او را ملاقات کنم. از آنجایی که نمی‌شناختمش با او قرار نگذاشتم. وقتی ماجرا را برای همسرم تعریف کردم او گفت فردی به‌نام بهزاد را می‌شناسد. همسرم تعریف کرد که چند روز قبل زمانی که با پسرم به پارک رفته بودند پسرم حین بازی آسیب دید و این مرد خودش را به آنها رسانده و با کمک او، بچه‌ام را پیش خانم دکتری که خواهر بهزاد بوده برده‌اند. اما از روز بعد وی به بهانه پرسیدن حال پسرم شروع به ارسال پیام و تماس تلفنی کرده و پس از مدتی نیز به همسرم ابراز علاقه و برایش مزاحمت ایجاد می کرده است.

 

مرد جوان در ادامه گفت: پیامک‌های وی ادامه داشت تا اینکه روز حادثه در بزرگراه ستاری سه مرد با خودرو راه مرا سد کرده و قصد ربودنم را داشتند. یکی از آنها که فکر می کنم همان بهزاد بود حین درگیری مدام می گفت باید همسرت را طلاق دهی وگرنه می کشمت. با شکایت مرد جوان تحقیقات آغاز و در بررسی‌ها مشخص شد که یکی از آدم ربایان همان بهزاد بوده که با این آدم‌ربایی قصد داشته مرد جوان را وادار کند همسرش را طلاق دهد تا او بتواند با وی ازدواج کند.

 

بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری سه آدم‌ربا ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.