2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
انگیزه پسر جوان از قتل دختر همکار چه بود

انگیزه پسر جوان از قتل دختر همکار چه بود

این پسر و همدستانش بعد از تهمت زدن به دختر جوان و دوستش آنها را ربودند و هدف خشونت مرگبار قرار دادند.

دوات آنلاین -پسری که مدعی است دختری جوان در یک مهمانی گوشی تلفن همراهش را برداشته است حالا به اتهام قتل او در بازداشت به سر می‌برد.

 

به نوشته روزنامه جوان، روز شنبه نهم مرداد امسال زن جوانی در شهر قدس به اداره پلیس رفت و از گم‌شدن خواهر ۲۶‌ساله‌اش کوکب خبر داد.

 

وی گفت: خواهرم کارمند شرکتی است و همیشه صبح برای کار از خانه بیرون می‌رود و شب بر می‌گردد. عصر چهارشنبه ششم مرداد از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. ابتدا فکر کردیم به خانه دوستان یا بستگان رفته‌است، چون پیش آمده‌بود که شب در خانه دوستانش می‌ماند. آن شب تا صبح منتظرش بودیم و تلفن همراهش هم خاموش بود تا اینکه نگرانش شدیم و به دنبال او گشتیم. ما در این دو روز به همه جا از خانه دوستان و بستگان گرفته تا بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سر زدیم، اما خبری از خواهرم پیدا نکردیم. الان احتمال می‌دهیم برای او اتفاق بدی رخ داده باشد و به همین خاطر به اداره پلیس آمدیم تا کمک کنید خواهرم را پیدا کنیم.

 

کشف جسد

بدین ترتیب با شکایت زن جوان تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی تهران به دستور قاضی پرونده برای پیدا کردن دختر گمشده وارد عمل شدند.

 

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت روز جمعه هشتم مرداد قاضی مصطفی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۷۹ خلیج فارس از کشف جسد دختر ناشناسی در حوالی بزرگراه آزادگان با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شدند.

 

تیم جنایی در محل حادثه با جسد دختر جوانی روبه‌رو شدند که آثار ضرب و جرح روی بدنش حکایت از آن داشت، وی در محل دیگری بر اثر کتک‌کاری به قتل رسیده و عامل یا عاملان قتل جسد وی را به این مکان منتقل کرده‌اند.

 

سپس جسد دختر ناشناس برای شناسایی هویت و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد که مأموران پلیس با بررسی پرونده افراد گمشده دریافتند جسد کشف شده شباهت‌های زیادی با دختر گمشده به نام کوکب دارد.

 

بدین ترتیب خانواده کوکب به پزشکی قانونی دعوت شدند و در آنجا جسد دخترشان را شناسایی کردند.

 

تلفن ناشناس

پس از کشف جسد کوکب، پرونده وی وارد مرحله تازه‌ای شد و کارآگاهان اداره‌ دهم پلیس ‌آگاهی برای شناسایی قاتل یا قاتلان وارد عمل شدند.

 

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، خواهر مقتول دوباره به اداره پلیس آمد و سرنخ تازه‌ای از عاملان قتل در اختیار مأموران پلیس قرار داد.

 

وی گفت: دو روز بعد از گم‌شدن خواهرم پسر جوانی با تلفن همراهم تماس گرفت و جویای احوال کوکب شد. به او گفتم که کوکب دو روز است به خانه برنگشته و وقتی از او سؤال کردم شما چه ارتباطی با کوکب دارید تلفنش را قطع کرد. آن روز به آن تلفن اهمیتی ندادم، اما الان احتمال می‌دهم که پسر ناشناس در جریان سرنوشت خواهرم بوده‌است.

 

دستگیری پسر ناشناس

با به‌دست آمدن این سرنخ مأموران تلفن پسر ناشناس را بررسی کردند که مشخص شد تلفن متعلق به پسرجوانی به نام کامبیز است. از سوی دیگر بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد کامبیز در همان شرکتی مشغول به کار است که مقتول هم مدتی در آنجا کار می‌کرده ‌است.

 

همچنین مشخص شد وی از مدتی قبل با مقتول ارتباط تلفنی و پیامکی داشته است. بنابراین مأموران پلیس کامبیز را به عنوان مظنون حادثه بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند.

 

متهم ابتدا دربازجویی‌ها مدعی شد که کوکب را نمی‌شناسد و از سرنوشت او بی‌خبر است، اما در تحقیقات تخصصی لب به اعتراف گشود و مدعی شد که کوکب را با همدستی دو نفر از دوستانش به نام‌های احسان و سلمان قتل رسانده‌ است.

 

با اعتراف متهم، مأموران پلیس احسان و سلمان را هم بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند. سه متهم در بازجویی‌ها به جرم خود اقرار کردند و مدعی شدند که روز حادثه خواهر‌زاده مقتول هم شاهد ماجرا بوده است.

 

مهمانی مرموز

کامبیز در توضیح ماجرا گفت: ما سه‌نفر در شرکتی مشغول به کار بودیم که کوکب و خواهر‌زاده‌اش به نام نیره در آنجا کار می‌کردند. ارتباط کاری ما باعث رابطه دوستی ما شد و از طرفی هم ما همگی عضو گروه تلگرامی بودیم که تعدادی از دوستان و بچه‌های محل هم عضو بودند.

 

از آنجایی که ما با هم همکار بودیم بیشتر با هم ارتباط داشتیم تا اینکه در مهمانی یکی از دوستانمان کوکب و نیره را هم دعوت کردیم. در آن مهمانی گوشی گرانقیمت یکی از دوستانم گم شد و هیچ یک از مهمان هم قبول نمی‌کرد که آن گوشی را برداشته است. مدتی گذشت تا اینکه در مهمانی دیگری که کوکب و نیره باز هم شرکت داشتند گوشی من گم شد. در آن مهمانی احتمال دادم که نیره یا کوکب گوشی را سرقت کرده‌اند، اما وقتی با آن‌ها صحبت کردیم قبول نکردند.

 

شکنجه‌های مرگبار

چند روزی گذشت و هر چقدر به کوکب و نیره التماس کردیم که گوشی را پس دهند فایده‌ای نداشت و آن‌ها سرقت گوشی را انکار می‌کردند. پس از این من و دو دوستم تصمیم گرفتیم آن‌ها را برباییم و به خانه‌ام ببریم و در آنجا با کتک کاری از آن‌ها اعتراف بگیریم.

 

روز حادثه از نیره خواستیم به بهانه حرف زدن با خاله‌اش در بیرون قرار بگذارد. وقتی کوکب از خانه‌اش بیرون آمد او و نیره را به زور سوار خودرو کردیم و به خانه‌ام بردیم. در آنجا ما کوکب و نیره را کتک زدیم، اما احتمال دادیم که کوکب سارق گوشی‌ها باشد و به همین خاطر او را شکنجه دادیم که اعتراف بگیریم، اما هر چقدر او را کتک زدیم قبول نکرد و در نهایت پس از دو روز کتک کاری حالش بد شد.

 

وقتی بی‌هوش شد خیلی ترسیدیم و پیکرنیمه جان او را با خودرو به بزرگراه آزادگان بردیم و از ترس در آنجا رها کردیم به این امید که رهگذری او را ببیند و به بیمارستان منتقل کند. پس از این من با تلفن خواهر کوکب تماس گرفتم تا جویای احوالش شوم، چون فکر نمی‌کردم که فوت کرده‌باشد که بعد فهمیدم او به کام مرگ رفته است.

 

دو متهم دیگر هم در بازجویی‌ها اظهارات کامبیز را تأیید کردند.

 

دستگیری خواهر زاده مقتول

مأموران پلیس در ادامه نیره را هم بازداشت کرده و مورد بازجویی قرار دادند. وی در ادعایی گفت: روز حادثه کامبیز و دوستانش از من خواستند با خاله‌ام در بیرون قرار ملاقات بگذارم تا درباره اختلافمان با هم حرف بزنیم. وقتی خاله‌ام به محل قرار آمد آن‌ها ما را به زور ربودند و به خانه‌ای منتقل کردند. در آنجا ما را دو روز شکنجه دادند که خاله‌ام فوت کرد. پس از این مرا تهدید کردند اگر درباره موضوع مرگ خاله‌ام به مأموران پلیس یا خانواده‌ام حرفی بزنم مرا هم می‌کشند که از ترس سکوت کردم.

 

در پایان چهار متهم به دستور بازپرس جنایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره‌ دهم پلیس‌آگاهی قرار گرفتند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.