2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
مهران غفوریان؛ بازیگری که تغییر چهره داد

مهران غفوریان؛ بازیگری که تغییر چهره داد

مهران غفوریان این روزها برایمان جدید است و کمی ناشناخته. تصاویری از او می بینیم که با خاطرات ما همخوانی ندارد.

دوات آنلاین -وقتی مهران غفوریان را بعد از مدتی با ظاهری متفاوت دیدیم همه ما تعجب زده شدیم. دیگر از آن غفوریان چاق که اتفاقا تپل بودن بانمکش هم می کرد خبری نبود. او لاغر شده بود. این اولین تغییر اما تغییر بعدی این که او در همان دوران پدر شد و اکنون تغییر سوم: غفوریان از کمدی و طنز فاصله گرفته و به سمت کارهای جدی رفته است. حالا باید منتظر باشیم تا او را در سریال نوبت لیلی تماشا کنیم.

 

آخرین بازی های مهران غفوریان در سینما

غفوریان در سال 1396 در 3 فیلم سینمایی بازی کرد. دو فیلم خالتور و ما خیلی باحالیم اتفاق تازه ای در کارنامه این کمدین محسوب نمی شد اما او در فیلم داش آکل که فیلمی جدی به کارگردانی محمد عرب بود در نقش کاکا رستم جلوی دوربین رفت. این فیلم در واقع اقتباسی از داستانی از صادق هدایت است که با همین نام در کتاب سه قطره خون منتشر شده است.

 

کاکا رستم اهل شیراز نقشی صد در صد متفاوت برای غفوراین بود و او یک سال بعد اگر چه دوباره به کمدی بازگشت اما نه از آن فیلم های طنز همیشگی بلکه می توان گفت در یک کمدی تلخ. فیلم ما همه با هم هستیم ساخته کمال تبریزی است که علاوه بر غفوریان مهران مدیری نیز در آن به ایفای نقش پرداخته بود.

مهران غفوریان در سریال خاتون

سریال های جدی مهران غفوریان

مهران خان بعد از این فیلم دیگر در سینما ظاهر نشد اما در شبکه نمایش خانگی حضوری فعال داشت. او در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی بازی کرد. حضور در نقش کیان باز هم با تصوراتی که از غفوریان داشتیم کاملا متفاوت بود اما نشان می داد این بازیگر تصمیم گرفته قدم در اهی تازه بگذارد؛ راهی که تا اینجا نشان داده می تواند در آن هم موفق باشد و خودش را به مقصد برساند.

 

او در سریال خاتون نیز بازی کرد. این بار در نقش شخصیتی ملقب به موسیو و بعد از آن حالا نوبت به سریالی جدید رسیده است به نام نوبت لیلی که روح الله حجازی آن را کارگردانی می کند.

 

به نظر می رسد از این به بعد غفوریان طناز را فقط باید در خاطره هایمان پیدا کنیم و از این پس او را در نقش های تازه و تجربه های جدید ببینیم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.