2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
مرگ زورگیر خشن موقع فرار از صحنه سرقت

مرگ زورگیر خشن موقع فرار از صحنه سرقت

سارق روی موتورسیکلت تعادلش را از دست می‌دهد و روی زمین می‌افتد و سرش زخمی می‌شود و دوستانش هم او را تنها می‌گذارند و فرار می‌کنند.

دوات آنلاین -سارق موتورسوار در آخرین زورگیری پس از سرقت تلفن همراه یک مأمور، تعادل موتورسیکلتش را از دست داد و به زمین سقوط کرد و جان باخت.

 

به نوشته جوان، ساعت ۲۱ شامگاه سه‌شنبه شانزدهم شهریور به مأموران کلانتری ۱۰۴ عباس‌آباد خبر رسید مردی لباس شخصی زیر پل سیدخندان اقدام به تیراندازی هوایی کرده است.

 

با اعلام این خبر، تیمی از مأموران پلیس راهی محل شدند که دریافتند لحظاتی قبل مردی حدوداً ۴۰ ساله قصد بازداشت شش موتورسواری را داشته که یکی از آن‌ها تلفن همراه او را زورگیری کرده بود. مرد مسلح پس از این حادثه با کلت کمری شروع به تیراندازی هوایی می‌کند و به سرنشینان سه موتورسیکلت دستور ایست می‌دهد، اما آن‌ها وحشت‌زده از محل فرار می‌کنند.

 

همچنین بررسی و گفته‌های شاهدان عینی نشان داد در این حادثه یکی از سرنشینان موتورسیکلت پس از زورگیری از مرد مسلح، هنگام فرار تعادلش را از دست می‌دهد و از روی موتورسیکلت روی زمین می‌افتد و سرش به شدت آسیب می‌بیند و برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شود.

 

بدین ترتیب مأموران پلیس در ادامه برای تحقیقات بیشتر راهی بیمارستان شدند که کارکنان بیمارستان اعلام کردند پسر زخمی به خاطر شدت جراحات فوت کرده است.

 

با فوت پسر جوان، مأموران کلانتری موضوع را به قاضی مصطفی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی خبر دادند و وی همراه تیمی از کارآگاهان راهی محل حادثه شد.

 

تیم جنایی در بیمارستان با جسد پسر ناشناسی روبه‌رو شد که به گفته تیم پزشکی در اثر حادثه‌ای دچار ضربه مغزی شده و فوت کرده است. همچنین مشخص شد پسر فوت شده همان فردی است که تلفن همراه مرد مسلح را سرقت کرده و هنگام فرار دچار حادثه مرگبار شده است.

 

۶ زورگیر

تیم جنایی در نخستین گام از مرد مسلح که در بیمارستان حاضر بود تحقیق کرد. وی گفت: من مأمور هستم و مجوز حمل سلاح دارم. ساعتی قبل از محل کارم راهی خانه بودم که زیر پل سیدخندان از تاکسی پیاده شدم و به طرف خانه‌ام به راه افتادم. هنوز چند قدمی نرفته بودم که یکی از دوستانم با تلفن همراهم تماس گرفت و با او شروع به صحبت کردم. در حال حرف زدن بودم که سه موتورسیکلت که روی هر کدام دو نفر سوار بودند مرا محاصره کردند.

 

همان لحظه فهمیدم که آن‌ها سارق هستند و تصمیم دارند تلفن همراه گران‌قمیتم را سرقت کنند. یکی از آن‌ها در حالی که چاقوی بزرگی در دست داشت به سرعت از موتورسیکلت پیاده شد و چاقو را زیر گلویم گذاشت و خواست تلفن همراه را به او بدهم. فرصت دفاع را از من گرفته بودند و چاره‌ای نداشتم و برای حفظ جانم گوشی‌ام را به او دادم. پسر زورگیر در یک چشم به‌هم زدن سوار موتورسیکلت شد و هر سه موتورسیکلت به راه افتادند که تصمیم گرفتم با تیراندازی هوایی آن‌ها را زمین‌گیر کنم. به سرعت اسلحه‌ام را بیرون آوردم و گفتم مأمور هستم و دستور ایست دادم و حتی برای ترساندن آن‌ها چند تیر هوایی هم شلیک کردم، اما آن‌ها توجهی نکردند و فرار کردند.

 

حادثه مرگبار

پس از آن به طرف خانه‌ام به راه افتادم تا با ماشینم به کلانتری بروم و از آن‌ها به جرم زورگیری شکایت کنم. هنوز خیلی دور نشده بودم که مرد موتورسواری که شاهد ماجرای زورگیری هم بود به سراغم آمد و گفت همان پسری که تلفن همراهم را سرقت کرده دچار حادثه شده و زخمی روی زمین افتاده است. او مرا سوار موتورسیکلتش کرد و به محل حادثه رفتیم که گفت پس از اینکه آن‌ها از من زروگیری کردند، آن‌ها را تعقیب کرده که دیده همان سارق روی موتورسیکلت تعادلش را از دست می‌دهد و روی زمین می‌افتد و سرش زخمی می‌شود و دوستانش هم او را تنها می‌گذارند و فرار می‌کنند. از آنجایی که فهمیده بود من مأمور هستم به دنبالم آمد و مرا به محل حادثه برد. در محل حادثه دیدم که سارق پس از اینکه به زمین خورده، سرش به جدول اصابت کرده و بی‌هوش شده است. در آن محل زن جوانی هم که شاهد ماجرا بود تلفن همراهم را داد و گفت وقتی سارق زمین خورد تلفن از جیبش بیرون افتاد و او هم آن را برداشته تا تحویل پلیس بدهد که مرا دید و تحویل داد.

 

پس از این حادثه، بلافاصله موضوع را به اورژانس و پلیس خبر دادیم که پس از انتقال مصدوم به بیمارستان متأسفانه او فوت کرد.

 

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد پسر جوان برای شناسایی و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس جنایی دستور داد مأموران پلیس پنج همدست پسر فوت شده را شناسایی و بازداشت کنند تا زوایای پنهان این حادثه روشن شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.