2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
حادثه قطع پای بازیگر سریال پایتخت چگونه رخ داد

حادثه قطع پای بازیگر سریال پایتخت چگونه رخ داد

این بازیگر هنگامی که با فداکاری به یاری یک خانواده حادثه دیده رفته بود پایش را از دست داد.

دوات آنلاین -عباس کاکاوندی بازیگری است که او را زیاد دیده اید. سریال های آرام می گیریم، سرباز، زعفرانی و از همه مهم تر پایتخت کارهایی است که او در آنها حضور داشته است. این بازیگر حالا یک پایش را از دست داده است اما این حادثه تلخ چگونه رقم خورد.

ماجرای قطع پای عباس کاکاوندی بازیگر سریال پایتخت

اگر یادتان باشد کاکاوندی در فصل پنجم سریال پایتخت نقش یک داعشی را بازی می کرد. او در فصل ششم این مجموعه نیز حضور داشت. کاکاوند با حضور در برنامه ماه در می زند، درباره حادثه قطع پایش گفت: از لوکیشن فیلمبرداری برمی‌گشتم که یک صحنه تصادف دیدم. حدس زدم که در آن ماشین سانحه‌دیده حتما خانواده‌ای گرفتار هستند. خواستم برای کمک بروم که یک ماشین با سرعت به من زد. خانواده سانحه‌دیده با یک سِرُم راهی خانه‌شان شدند اما من 33روز در بیمارستان بودم و بارها تحت عمل جراحی قرار گرفتم که در نهایت پزشکان مجبور شدند یک پایم را قطع کنند.

 

عباس کاکاوندی در ادامه روایتش از زندگی‌‎اش گفت: خیلی‌ها فکر می‌کنند بعد از این اتفاق از من حمایتی شده اما هیچ‌کس حتی سری به من نزد. درست است که زندگی سختی دارم اما عشق به بازیگری هنوز در من وجود دارد. این روزها بعضی جاها که دعوت به کار می‌شوم، شماره حساب می‌دهند و می‌گویند در فیلم سرمایه‌گذاری کن تا به تو نقش بدهیم!

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.