2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
قتل هولناک مادر و دختر 2 ساله

قتل هولناک مادر و دختر 2 ساله

جوانی 22ساله این مادر و دختر را به قتل رسانده و اجساد آنها را در منطقه‌ای بیابانی دفن کرده است.

دوات آنلاین -مردی که در جریان جنایتی هولناک زن جوانی را همراه با دختر 2ساله‌اش به قتل رسانده و جسد آنها را در بیابان دفن کرده بود چند روز پس از جنایت شناسایی و دستگیر شد.

 

به نوشته همشهری، روز ۲۵مرداد‌ماه امسال نزدیکان زنی 22ساله به پلیس آگاهی شهرستان خاش واقع در استان سیستان و بلوچستان رفتند و از مفقود شدن او و دختر 2ساله‌اش خبر دادند. از همان روز با ثبت مشخصات مادر و کودک مفقود شده تلاش‌ها برای پیدا کردن آنها آغاز شد.

 

هیچ‌کس از سرنوشت مادر و دختر خبر نداشت و به درستی معلوم نبود که چه بلایی بر سر آنها آمده است. با وجود این، تحقیقات در این‌باره ادامه پیدا کرد تا اینکه چند روز بعد مأموران به این نتیجه رسیدند که به‌احتمال زیاد آنها به قتل رسیده‌اند.

 

کارآگاهان این فرضیه را دنبال کردند تا اینکه سرنخ‌هایی به‌دست آمد که نشان می‌داد جوانی 22ساله مادر و دختر را به قتل رسانده و اجساد آنها را در منطقه‌ای بیابانی دفن کرده است.

 

در این شرایط بود که متهم در عملیاتی غافلگیرانه توسط مأموران پلیس آگاهی دستگیر شد و وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به جنایت هولناکی که مرتکب شده بود اعتراف کرد. او در ادامه گفت که اجساد قربانیان را در کیلومتر ۳۵ محور خاش- ایرانشهر در بیابان‌های اطراف جاده دفن کرده است.

 

سرهنگ حبیب رازدار، فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اعلام جزئیات این پرونده گفت: متهم ابتدا ارتکاب جنایت را انکار می‌کرد اما پس از رو‌به‌رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و قتل را گردن گرفت.

 

وی ادامه داد: با کشف اجساد قربانیان تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه اصلی این جنایت ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.