2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
پشیمانی زن 30 ساله از زندگی در گرداب فساد

پشیمانی زن 30 ساله از زندگی در گرداب فساد

خیلی زود در منجلاب فساد و رفتارهای غیراخلاقی گرفتار شدم. هر چه زمان بیشتر می گذشت من هم بیشتر در این مرداب متعفن فرو می رفتم.

دوات آنلاین -از این که همواره مورد سوءاستفاده شیادان هوسران قرار گرفته ام و رفتارهای گناه آلودی را مرتکب شده ام شرمنده هستم و می خواهم از این دنیای زشت و لجنزار گناه بیرون بیایم چرا که ...

 

خراسان نوشت: زن 30 ساله با بیان این که همه این ماجراها به خاطر سادگی خودم و ضعف ایمان و اعتقاداتم رخ داده است و اکنون حتی روی توبه کردن هم ندارم به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گلشهر مشهد گفت: حدود دو سال قبل زمانی که پا به دانشگاه گذاشتم احساس می کردم باید دختری آزاد باشم و از رفتارهای غربی تقلید کنم. ضعف در ایمان و اعتقادات دینی و مذهبی مرا به گرداب این اندیشه خطرناک کشاند تا جایی که خیلی زود در منجلاب فساد و رفتارهای غیراخلاقی گرفتار شدم. هر چه زمان بیشتر می گذشت من هم بیشتر در این مرداب متعفن فرو می رفتم. آن قدر شرم و حیا را زیر پا گذاشتم که دیگر به حرف های اطرافیانم هیچ توجهی نمی کردم. خانواده ام با ناامیدی هر چه تلاش می کردند مرا از این دنیای خودخواسته کثیف نجات بدهند فایده ای نداشت. نصیحتم کردند، کتکم زدند، زندانی شدم، گوشی تلفنم را گرفتند ولی من به دنبال دنیایی ایده آل و آزاد با فرهنگ غربی بودم.

 

عشق پوشالی

حالا پاتوق ها و لانه های فساد را می شناختم و دوشادوش مردان هوسران و هرزه خیابان گردی می کردم اما از یک سال قبل با جوانی آشنا شدم که احساس کردم به او دل باخته‌ام و او هم مرا دوست دارد اما تصور دوست داشتن برایم کلمه عجیبی بود چرا که بیان این کلمات و جملات در میان مردان هوسران جز سوءاستفاده و خوش گذرانی کاربرد دیگری ندارد. با این حال او خودش را عاشق سینه سوخته من نشان می داد در حالی که من نمی دانستم نقشه شومی را در سر می پروراند.

 

خلاصه من که در فضاهای مجازی با «متین» آشنا شده بودم به این عشق و علاقه پایبند ماندم و تنها با او در کوچه و خیابان پرسه می زدم یا به پاتوق هایش می رفتم غافل از این که او برای اخاذی و سوءاستفاده از من فقط به دنبال گوشی تلفن همراهم بود. بالاخره چند روز قبل گوشی تلفنم را درون خودروی او فراموش کردم و به خانه رفتم.

 

وقتی با متین تماس گرفتم و از او خواستم گوشی‌ام را به من بازگرداند با تعجب ادعا کرد گوشی نزد او نیست اما مدتی بعد و در حالی که وانمود می کرد برای یافتن گوشی همراهم تلاش می کند با من تماس گرفت و ادعا کرد یک گوشی با مشخصات گوشی گمشده من را در دست مرد شیادی دیده است اما آن جوان شیاد حاضر نیست در قبال دریافت کمتر از 500هزار تومان گوشی را تحویل بدهد. خلاصه آن روز شوم بر ترک موتورسیکلت «متین» نشستم تا مرا نزد آن فرد شیاد ببرد.

 

بالاخره پس از عبور از کوچه و خیابان های حاشیه شهر به سوله ای متروکه رسیدیم. دو نفر درون سوله نشسته بودند و گوشی را نشانم دادند اما وقتی فهمیدند من پولی به همراه ندارم تا به آن ها بدهم مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند اگرچه بعد فهمیدم همه این ها نقشه شوم متین بوده است و من به خاطر سادگی‌ام در دامی خود ساخته افتاده ام.

 

همه وجودم لرزید به گونه ای که دیگر حتی از نفس کشیدن هایم در این دنیای گناه آلود شرم دارم. از این که حیا، عفت و پاکدامنی را فدای تفکرات هوس آلود فرهنگ غربی کرده ام خجالت می کشم به طوری که حتی اشک هایم نیز برای توبه نزد خدا شرمگین از دیده‌هایم فرو می ریزد. اکنون شرمسار از این همه زشتی و آلودگی به کلانتری آمده ام تا کمکم کنند و... 

 

شایان ذکر است این زن جوان که اشک ریزان به دامان قانون پناه آورده بود با تدابیر سرگرد شجاعی (رئیس کلانتری گلشهر مشهد) مورد حمایت های مشاوره ای و روان شناختی قرار گرفت تا مسیر درست زندگی را با تقویت ایمان و اعتقادات پیدا کند چرا که خداوند توبه پذیر است و از گناهان بندگانش چشم پوشی می کند.

 

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.