2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
قتل همسر چند روز بعد از آشتی

قتل همسر چند روز بعد از آشتی

متهم که به ماده مخدر حشیش معتاد بود بر سر اعتیاد با همسرش اختلاف داشت.

دوات آنلاین -مرد جوان که به مصرف مخدر حشیش اعتیاد پیدا کرده‌ بود اعتراف کرد که چند روز پس از آشتی با همسرش وی را به قتل رسانده‌است. متهم پس از کامل شدن تحقیقات به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

 

به نوشته روزنامه جوان، ۱۱‌دی‌سال‌۹۹ زن جوانی مأموران پلیس پایتخت را از قتل خواهرش در شرق تهران با خبر کرد. با اعزام مأموران به محل حادثه آن‌ها با جسد رویا ۲۴‌ساله روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات چاقو و جسمی سخت به قتل رسیده ‌بود.

 

با انتقال جسد به پزشکی قانونی، خواهر مقتول که در محل حاضر بود به مأموران گفت: «خواهرم متاهل بود و سه‌سال قبل با شوهرش به نام رضا ازدواج کرد. آن‌ها صاحب یک‌ دختر دو ساله بودند و زندگی آرامی داشتند، ولی این آرامش با اعتیاد شوهرش به مواد مخدر خراب شد و آن‌ها به مشکل خوردند حتی چند بار هم درگیر شده بودند.»

 

کشف جسد

زن جوان ادامه داد: «امروز در خانه مشغول کار بودم که مادرم تماس گرفت و در حالی‌که هراسان بود، گفت مادر شوهر رویا با او تماس گرفته و گفته است خواهرم با شوهرش درگیر شده‌اند و رضا خانه را ترک کرده‌است. او که از شدت نگرانی نمی‌توانست صحبت کند گفت مادر رضا گفته پسرش به خاطر عصبانیت در خیابان تصادف کرده و حالا در بیمارستان است. رویا هم پاسخ تماس‌ها را نمی‌دهد. مادرم از من خواست به خانه خواهرم بروم تا از او خبری بگیرم.»

 

زن جوان در حالی‌که گریه می‌کرد، گفت: «همان موقع مقابل خانه خواهرم رفتم، اما هرچه در زدم کسی در را باز نکرد. از نگرانی همسایه را خبر کردم و با پیچ گوشتی توانستیم در را باز کنیم. وقتی وارد خانه شدم دیدم جسدش خونین در آشپزخانه افتاده‌است. همان جا شروع به داد و فریاد کردم و دیدم یک هاون و یک کارد خونین هم کنار جسد افتاده است.»

 

بعد از این توضیحات، مأموران به بیمارستانی که شوهر مقتول در آن بستری بود، رفتند و مرد جوان را مورد تحقیق قرار دادند. او که مدعی بود به خاطر حادثه تصادف آسیب دیده و بستری شده‌است با اعلام گزارش کارشناسان پزشکی قانونی که علت مرگ را فشار بر عناصر حیاتی گردن اعلام کرده‌بودند، بعد از بهبودی و ترخیص از بیمارستان به اداره پلیس منتقل شده و تحت بازجویی قرار دادند.

 

اعتراف به قتل

متهم در بازجویی‌ها با اقرار به جرمش در شرح ماجرا گفت: سه‌سال قبل با رویا آشنا شدم. همان موقع به خواستگاری‌اش رفتم و با هم ازدواج کردیم. دو سال قبل فرزند دخترمان به دنیا آمد و در این سال‌ها اختلافی نداشتیم، اما مدتی بود متوجه شده‌بودم رفتار‌های همسرم تغییر کرده و مدام مشغول تلفن همراهش است.»

 

متهم ادامه داد: «خیلی اهمیتی ندادم تا اینکه فهمیدم او عکس‌های بی‌حجابش را در فضای مجازی منتشر کرده‌است. از او خواستم این کار را انجام ندهد و همه عکس‌هایش را پاک کند، اما او قبول نمی‌کرد و یکبار هم در جوابم گفت به من ربطی ندارد. وقتی این جواب را شنیدم خیلی عصبانی شدم و سر همین موضوع با هم درگیر شدیم. در آن درگیری دخترم را به خانه مادرم بردم، اما چند روزی گذشت که با رویا آشتی کردم و به خانه‌مان برگشتیم. فکر کردم او متوجه رفتار اشتباهش شده و دیگر تکرار نمی‌کند ولی اشتباه کرده‌بودم و او همچنان به کارش ادامه می‌داد. همین رفتار‌ها باعث شد درگیری‌ها ادامه داشته‌باشد تا اینکه آخرین بار به کشتن او ختم شد.»

 

مرد جوان در شرح جزئیات قتل گفت: «شب حادثه من و رویا در خانه تنها بودیم. نیمه‌های شب در حالی‌که حشیش کشیده بودم و استراحت می‌کردم متوجه شدم همسرم با تلفن همراهش صحبت می‌کند. از او سوال کردم که گفت مشغول صحبت با یکی از دوستانش است. اعتراض کردم و گفتم نباید این موقع شب با دوستش صحبت کند، اما او با این اعتراض عصبانی شد و سپس لیوانی را به طرفم پرتاب کرد. همان موقع کنترل اعصابم را از دست دادم و به آشپزخانه رفتم و یک چاقو و هاون برداشتم و چند ضربه به سر و صورتش زدم. او هنوز زنده بود، اما وقتی روی زمین افتاد دستانم را دور گردنش انداختم و او را خفه کردم.»

 

متهم در آخر گفت: «هم مواد کشیده بودم و هم رفتار‌های رویا مرا دچار جنون کرده‌بود. باور کنید کنترلی روی رفتارم نداشتم. وقتی همسرم را به قتل رساندم خود زنی کردم، اما وقتی به بیمارستان رفتم به دروغ گفتم تصادف کرده‌ام.»

 

درخواست قصاص

با اقرار‌های متهم، مادر مقتول به دادسرا رفت و در حالی‌که اشک می‌ریخت در توضیح به مأموران گفت: «دخترم با شوهرم اختلاف داشت. او چند بار قهر کرده‌بود و به خانه‌مان آمده بود، اما من هر بار تلاش می‌کردم با او صحبت کنم تا سر زندگی‌اش برود. یک هفته قبل از حادثه رویا بار دیگر به خانه‌مان آمد و تازه متوجه شدیم شوهرش معتاد به حشیش شده است. او می‌گفت دامادم مدام او را کتک می‌زند و فحاشی می‌کند. بعد از گلایه‌های دخترم، من و شوهرم با دامادمان صحبت کردیم و با وساطت ما رویا به خانه‌شان برگشت. باور کنید فکر نمی‌کردیم شوهرش اینقدر بی‌رحم باشد که دخترم را اینچنین وحشیانه به قتل برساند. ای‌کاش آن‌ها را آشتی نمی‌دادیم و دخترم همچنان در خانه‌مان می‌ماند. برای متهم درخواست قصاص دارم و راضی به گذشت نیستم.»

 

مرد جوان بعد از بازسازی صحنه جرم به زندان منتقل شد و پرونده نیز با این درخواست کامل و به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 

به این ترتیب داماد خشمگین بعد از تعیین شعبه در وقت رسیدگی مقابل هیئت قضایی شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حشمتیان محاکمه خواهد شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.