2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بهترین راه های رفع چروک لباس بدون اتو

بهترین راه های رفع چروک لباس بدون اتو

اگر اتو در دسترس شما نیست می توانید با استفاده از 9 ترفندی که در این مطلب آمده چروک لباس را از بین ببرید.

دوات آنلاین - ترفندهای خانه‌داری از جمله مسائلی است که خانم‌ها علاقه زیادی به یادگرفتن ‌شان دارند. گاهی اوقات پیش می‌آید که تعدادی از لباس‌هایی که باید استفاده کنید، چروک است و اتو هم در دسترس نیست. روش‌های مختلفی برای صاف کردن لباس‌ها وجود دارد بدون این‌که نیازی به اتو باشد. این روش‌ها ساده و بی‌دردسر هستند. در ادامه به تعدادی از آن‌ها به نقل از خراسان اشاره می‌شود.

 

اسپری ضد چروک

زمانی که لباس کمی رطوبت دارد، به آرامی روی آن اسپری ضد چروک بزنید. از مغازه اسپری‌های ضد چروک خریداری کنید.  این روش روی لباس‌های پارچه‌ای خیلی خوب جواب می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید: چه طور جای سوختگی اتو را از بین ببریم

 

ته قابلمه داغ فلزی چروک لباس را از بین می برد

آب را در یک قابلمه فلزی جوش آورید، سپس آب را بیرون ریخته و از ته قابلمه مثل اتو برای صاف کردن لباس خود استفاده کنید. ایده قدیمی‌تر این کار استفاده از کتاب بود.

چگونه چروک لباس را بدون اتو رفع کنیم و از بین ببریم

رفع چروک لباس با اتوی مو

اگر تنها وسیله در دسترس شما اتوی مو است می‌توانید از آن استفاده کنید اما دقت کنید دما تنظیم شده باشد تا چیزی را نسوزانید.

 

از بخار کتری استفاده کنید

بخار کتری پر از چای را به فاصله ۳۰ سانتی متری لباسی بگیرید که می‌خواهید صاف شود. می‌بینید چروک‌ها ناپدید خواهند شد.

 

ترفند: برق اتو را چگونه از روی لباس پاک کنیم

 

سرکه؛ ضد چروک

تنها یک پیمانه سرکه را با سه پیمانه آب ترکیب و آن را روی لباس خود اسپری کنید. سرکه در کنار کاربردهای متعدد خود به رفع چین و چروک لباس‌ها هم کمک می‌کند. اجازه دهید لباس در معرض هوا خشک شود.

 

چروک لباس را با سشوار از بین ببرید

اگر سشوار در دسترس دارید می‌توانید کار خود را شروع کنید. لباس‌های نخی را آویزان کنید و با کمی فاصله سشواری را که روی گرمای زیاد تنظیم شده است، روی آن بگیرید.

 

حوله مرطوب کارآمد است

 یک حوله مرطوب را روی لباس چروک خود فشار دهید. آن را روی یک سطح صاف قرار دهید. حوله را روی لباس فشار دهید تا چروک‌ها صاف شوند.

با ترفندهای رفع چروک لباس بدون استفاده از اتو آشنا شوید

آب چروک را رفع می کند

اگر برای کمی کار فیزیکی آماده هستید مقداری آب روی لباس خود اسپری کنید و با کف دستان‌تان روی آن ضربه بزنید تا چروک‌ها از بین بروند.

 

از خشک کن کمک بگیرید

لباس‌های چروک خود را با یک جوراب یا لیف مرطوب درون خشک کن روی کمترین دما قرار دهید. دمای آن را روی کمترین میزان تنظیم کنید و برای ۵ دقیقه روشن بگذارید. سپس لباس‌های خود را پهن کنید تا بدون چروک خشک شوند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.