2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
نقش های هانیه توسلی؛ از عشق تا خیانت

نقش های هانیه توسلی؛ از عشق تا خیانت

برگ های برنده هانیه توسلی برای ماندگار کردن نقش هایش چیست؟

دوات آنلاین -هانیه توسلی نقش های به یادماندنی زیادی دارد؛ نقش هایی که حول محور عشق و خیانت می چرخد. عاشق می شود، خیانت می کند و البته خیانت می بیند. نقش های او در سریال های زخم کاری و گیسو هم از همین ویژگی ها برخوردار است. کتایون و منصوره زنانی از همین جنس هستند.

نقش های هانیه توسلی درباره عشق و خیانت است

خیانت دیدن در شام آخر

شام آخر اولین تجربه سینمایی هانیه توسلی است و البته به یادماندنی ترین آن. او در این ساخته فریدون جیرانی نقش ستاره مشرقی را بازی کرد؛ دختر دانشجویی که عاشق یکی از همکلاسی های خود به نام مانی معترف می شود و گمان می کند مانی هم دل در گرو او دارد اما مانی عاشق مادر ستاره است؛ زنی که استاد او در دانشگاه است. مانی در نهایت با مادر ستاره ازدواج می کند و ستاره که خیانت دیده دست به اسلحه می برد و ...

 

هانیه توسلی و محمدرضا گلزار در این فیلم که از زمان تولید در سال 1380 تاکنون بارها و بارها دیده شده و مورد بحث قرار گرفته است اولین همکاری را تجربه کردند و بعد از آن در سریال گیسو بار دیگر در کنار هم قرار گرفتند؛ این بار هم صحبت از عشق و خیانت است.

 

کتایون وانمود می کند عاشق سهیل است. او را به رستوران می کشاند. طرح دوستی می ریزد و سهیل را فریب می دهد تا بتواند از کار او و رضا شکیبا سر درآورد و به وقتش به این جمع دوستانه خنجر بزند. این بار این هانیه توسلی است که در نقش خیانتکار ظاهر شده و تا مدت ها خود را پشت نقابی از عشق پنهان کرده است.

هانیه توسلی در نقش منصوره در سریال زخم کاری

منصوره در سریال زخم کاری

منصوره در سریال زخم کاری نیز ویژگی های مشترکی دارد. او قبلا عاشق مالک بوده و بعد از سال ها که به ایران بازگشته باز هم یاد عشق قدیمی می افتد، سفر کیش برای او زنه شدن همان عشق قدیمی است اما خیلی زود می فهمد بازی خورده و مالک به او خیانت کرده است.

 

هانیه توسلی در هر سه حالتی که برای نقش هایش پیش می آید خوب و باورپذیر ظاهر می شود هم می تواند نقش دختری عاشق پیشه را به خوبی ایفا کند و هم در نقش خیانتکار و خیانت دیده حضوری چشمگیر دارد.

 

نقش های توسلی احساسات و عواطف مخاطب را درگیر می کند و همین امر باعث می شود در ذهن بماند و ماندگار شود.

هانیه توسلی بازیگر بسیار توانایی است

برگ برنده هانیه توسلی

یکی دیگر از برگ های بنرده توسلی انتخاب هایش است. او از سال 80 تاکنون در 41 فیلم سینمایی بازی کرده است که در میان آنها فیلم های ماندگار و قابل توجه زیادی وجود دارد. شام آخر، اثیری، شب های روشن، کافه ستاره، دیشب باباتو دیدم آیدا، شیرین، زندگی خصوصی، دهلیز، به خاطر پونه، نهنگ عنبر، هفت ماهگی، سیانور و جهان با من برقص از جمله این فیلم ها است و البته نباید فیلم بی صدا حلزون را هم از قلم انداخت؛ فیلمی که ناشنوایان را موضوع اصلی قرار داده و در آن زنی است که بین احساس و منطقش در حال تصمیم‌گیری است.

 

توسلی در تلویزیون هم انتخاب های دقیقی داشته و اگرچه فقط در 4 سریال بازی کرده اما هر 4 مجموعه پرمخاطب هستند. سریال های شمس العماره، میوه ممنوعه، وفا و غریبه کارهای او در تلویزیون است.

 

هانیه توسلی در شبکه نمایش خانگی نیز پرکار بوه و از سال 91 که در فصل سوم سریال قلب یخی بازی کرد تاکنون در مجموع در 5 سریال حضور داشته است. شاهگوش، ابله، گیسو و زخم کاری.

 

نکته جالب در کارنامه هانیه توسلی این است که او با کارگردانان متعددی کار کرد است؛ از داوود میرباقری و کمال تبریزی تا عباس کیارستمی، سامان مقدم و هاتف علیمردانی.

 

در مجموع ویژگی نقش ها و همچنین جنس بازی هانیه توسلی باعث می شود حضور او در هر کاری دیده شود و توجه مخاطب را جلب کند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.