2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
علت فوت حمیدرضا صدر+ بیوگرافی

علت فوت حمیدرضا صدر+ بیوگرافی

حمیدرضا صدر مردی که برای ما خاطره های خوب ساخته است، دار فانی را وداع گفت.

دوات آنلاین -حمیدرضا صدر که او را به عنوان کارشناس فوتبال در برنامه های تلویزیونی می شناسیم صبح روز جمعه 25 تیر سال 1400 فوت شد. او به سرطان مبتلا بود.

بیوگرافی حمیدرضا صدر را بخوانید

بیوگرافی حمیدرضا صدر

حمیدرضا صدر متولد ۲۸ اسفند سال ۱۳۳۴ و اصالتا محلاتی بود. او در دانشگاه تهران در رشته اقتصاد مدرک کارشناسی گرفت و پس از آن دوره فوق لیسانس را در رشته شهرسازی درس خواند.

 

صدر سپس برای ادامه تحصیل به انگلیس رفت و در دانشگاه لیدز مدرک دکترای خود را دریافت کرد. صدر بعد از بازگشت به ایران در دانشگاه تدریس می کرد اما این فقط بخشی از زندگی او بود.

 

صدر یک عشق بزرگ در زندگی اش داشت؛ فوتبال و البته یک علاقه دیگر؛ سینما. همین دو عشق و علاقه بود که سبب شد صدر به سمت روزنامه نگاری برود. مجله فیلم، زن روز، هفت، مجله سروش، تهران امروز، بانی فیلم، سایت گل و چند نشریه ورزشی دیگر از همکاری با استاد صدر بهره بردند.

 

صدر زمانی شناخته تر شد که به عنوان کارشناس در برنامه های شبکه سه حضور یافت. او کارشناسی متفاوت بود؛ بیان جذاب، اطلاعات زیاد و دقیق، تحلیل های منحصر به فرد و نوع نگاه خاصی که به فوتبال داشت باعث شد خیلی سریع به یکی از محبوب ترین کارشناسان فوتبالی تبدیل شود.

 

حمیدرضا صدر در تمام این سال ها می نوشت، می خواند، تحلیل می کرد و...تا این که ناگهان دیگر او را ندیدیم.

علت فوت حمیدرضا صدر چیست

بیماری حمیدرضا صدر

دکتر صدر بیمار بود؛ بیماری سخت. سرطان. وقتی خبر در رسانه ها پیچید معلوم شد او نزدیک به سه سال بوده که با این بیماری دست‌وپنجه نرم می‌کرده در مقطعی از ابتلای به بیماری وضعیت وی رو به وخامت گذاشت و بابت همین موضوع و عدم کشش بدن، شیمی‌درمانی صدر متوقف شد.

 

در نهایت صدر محبوب و دوست داشتنی صبح روز جمعه 25 تیر سال 1400 دار فانی را وداع گفت. یاد او همیشه همراه ما خواهد بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.