2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
قتل عمه با انگیزه سرقت پول و طلا

قتل عمه با انگیزه سرقت پول و طلا

متهم با انگیزه خرید مواد مخدر دست به این سرقت مرگبار زد.

دوات آنلاین -پسر معتاد که پس از به قتل رساندن عمه‌اش طلا و پول‌های نقد او را به سرقت برده بود، توسط پلیس آگاهی البرز دستگیر شد.

 

سرهنگ محمد نادر بیگی درباره این جنایت گفت: با اعلام خبر مرگ مشکوک یک زن 87 ساله در منطقه گلشهر کرج و سرقت طلاهایش، بررسی موضوع در دستورکار اداره جرایم جنایی قرار گرفت.

 

در تحقیقات صورت گرفته از صحنه جرم مشخص شد که قاتل و یا قاتلان بدون هیچ‌گونه ممانعتی از سوی مقتول وارد خانه شده‌اند بنابراین فرضیه آشنا بودن قاتل قوت گرفت. بلافاصله کارآگاهان سوابق اطرافیان مقتول را بررسی کرده و متوجه شدند که برادرزاده او اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته و دارای سوابق متعدد سرقت است و از روزی که قتل صورت گرفته متواری شده و خانواده‌اش اطلاعی از او ندارد

 

.سرهنگ نادربیگی گفت: در ادامه با اقدامات پلیسی، متهم که در خانه دوستش مخفی شده بود در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

 

وی دراعترافاتش گفت: روز حادثه به‌دلیل عدم استعمال مواد مخدر بدن درد شدیدی داشتم و برای اینکه از عمه‌ام برای تهیه مواد مخدر پول بگیرم به‌منزل او رفتم اما وقتی به من پول نداد عصبانی شدم و با یک دستمال او را خفه کردم و طلاها و پول‌هایش را دزدیدم. با اعترافات متهم تحقیقات از وی ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.