2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اعتراف مردی که همسرش را به آتش کشید

اعتراف مردی که همسرش را به آتش کشید

مدتی بود با همسرم اختلاف داشتم. هفته گذشته با هم دعوا کردیم و در حالی که عصبانی بودم، او را کشتم.

دوات آنلاین -مردی پس از قتل همسرش در تهران، جسد او را شبانه به حوالی قیامدشت انتقال داد و به آتش کشید.

 

به نوشته روزنامه جام جم، پنجشنبه گذشته نیروهای بسیج قیامدشت هنگام گشتزنی در جاده چهل قز با جسد سوخته ای در حاشیه جاده روبه رو شده و ماجرا را به پلیس و قاضی جنایی بخش خاوران اطلاع دادند.

 

شناسایی مقتول

با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد جسد متعلق به زنی است که در محل دیگری به قتل رسیده و قاتل جسدش را به آنجا انتقال داده و به آتش کشیده است.

 

کارآگاهان برای شناسایی هویت مقتول به بررسی پرونده زنان ناپدیدشده پرداخته و متوجه شدند مردی ناپدید شدن همسر جوانش را به پلیس گزارش کرده است.

 

مشخصات این زن با جسد یکی بود. به همین دلیل همسرش به پزشکی قانونی رفت و با دیدن جسد سوخته، همسرش را شناسایی کرد.

 

شوهر این زن در بازجویی ها گفت: همسرم روز پنجشنبه برای خرید از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. با طولانی شدن غیبت او تصمیم گرفتم شکایتی را مطرح کنم.

 

اعتراف به همسرکشی

مأموران که به اظهارات این مرد مشکوک شده بودند به بازجویی از او ادامه دادند که سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: مدتی بود با همسرم اختلاف داشتم. هفته گذشته با هم دعوا کردیم و در حالی که عصبانی بودم، او را کشتم. بعد هم جسدش را به جاده چهل قز در حوالی قیامدشت انتقال داده و با بنزین به آتش کشیدم و بعد هم به خانه برگشتم و با صحنه سازی طوری وانمود کردم که همسرم ناپدید شده است.

 

میثم یاری، رئیس حوزه قضایی بخش خاوران در این باره تصریح کرد: با توجه به اینکه قتل در حوزه قضایی تهران رخ داده بود، پرونده با قرار عدم صلاحیت به دادسرای جنایی تهران ارسال شد تا از متهم تحقیق شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.