2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
چگونه کباب چنجه نرم و خوشمزه درست کنیم

چگونه کباب چنجه نرم و خوشمزه درست کنیم

همه فوت وفن های درست کردن کباب چنجه نرم با گوشت گوساله در این مطلب توضیح داده شده است.

دوات آنلاین -کباب چنجه یکی از محبوب ترین کباب های ایرانی است که البته درست کردن آن فوت و فن خاص خودش را دارد و به همین سادگی نرم و خوشمزه نمی شود.

 

گام اول تهیه کباب چنجه خانگی

برای درست کردن کباب چنجه خانگی ابتدا یک کیلو فیله یا راسته گوساله را به چند تکه خرد می کنیم البته حجم گوشت می تواند بنا به تشخیص خودتان و تعداد نفرات کم یا زیاد شود.

 

در گام بعدی یک پیاز درشت را به صورت نیم خلال خرد می کنیم و گوشت ها و پیاز را در کیسه فریزر می گذاریم و به مدت 48 ساعت در یخچال قرار می دهیم.

چکار کنیم که کباب چنجه نرم و خوشمزه شود

روش نرم و خوشمزه شدن کباب چنجه

برای این که کباب شما نرم و خوشمزه شود مقداری فلفل سیاه، آویشن، فلفل قرمز و نمک را در یک هاون بریزید و خوب آسیاب کنید. بعد یک حبه سیر و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را به این مخلوط اضافه کنید و کنار بگذارید.

 

سپس یک پیاز را به صورت نیم خلال خرد کنید و آن را هم کنار بگذارید.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه کباب کوبیده خانگی و فوت و فن ها

 

حالا نصف فلفل دلمه ای سبز و یک گوجه فرنگی را رنده و با هم مخلوط کنید.

 

سپس ادویه آماده شده، و گوجه و فلفل رنده شده را به گوشت اضافه کنید و آب پیاز را روی گوشت بریزید. حالا گوشت را خوب ورز بدهید تا مواد به خوردش برود.

 

در گام بعدی یک قاشق ماست به گ.شت اضافه کنید و باز هم ورز بدهید.

 

سپس روی ظرف گوشت ها سلفون بکشید و اجازه بدهید 4 ساعت در یخچال استراحت کند. بعد از آن برای به سیخ کشیدن و پخت کباب چنجه آماده است.

 

یادتان نرود کباب روی منقل زغالی خیلی خوشمزه تر از منقل گازی می شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.