2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
دانلود برنامه همرفیق با حضور علی نصیریان، فرهاد آئیش و داریوش مودبیان

دانلود برنامه همرفیق با حضور علی نصیریان، فرهاد آئیش و داریوش مودبیان

لینک های دانلود قانونی برنامه همرفیق با حضور استاد علی نصیریان در این مطلب آمده است. فرهاد آئیش و داریوش مودبیان دوستان استاد نصیریان در قسمت 27 همرفیق هستند.

دوات آنلاین -برنامه همرفیق شهاب حسینی این بار مهمانی واقعا ویژه و خاص داشت؛ استاد علی نصیریان. بازیگری که نامش در تاریخ هنر ایران ثبت شده و هرگز بازی های درخشان و بی نظیر او را چه در سینما و چه در تلویزیون از یاد نخواهیم برد. قسمت 27 این برنامه را می توانید از طریق لینک های این مطلب به صورت قانونی و با مصرف اینترنت نیم بها دانلود کنید. علی نصریان برای اولین بار دو رفیق را به این برنامه برده است: فرهاد آئیش و داریوش مودبیان.

فرهاد آئیش و داریوش مودبیان دوستان علی نصیریان در برنامه همرفیق بودند

معرفی مهمانان برنامه همرفیق

علی نصیریان متولد 13 بهمن سال 1313 است و در سال 1380 به عنوان چهره ماندگار هنر انتخاب شد. او با تماشای تعزیه به هنر علاقه مند شد و بعد از ثبت نام در کلاس های بازیگری این حرفه را با حضور روی صحنه تئاتر شروع کرد. نصیریان تاکنون سه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده که به خاطر فیلم های شیر سنگی در سال 1365،  فیلم سال های خاکستر سال 1367 و فیلم مسخره بازی در سال 1397 است.

 

فرهاد آئیش نیز که نام اصلی اش فرهاد حشمتی عقدایی است روز 27 شهریور سال 1331 در محله شمیران تهران به دنیا آمد و با نصیریان هم سن و سال است. او سال های زیادی را در انگلیس و آمریکا زندگی کرده و عکاسی و فیلمسازی خوانده است.

 

داریوش مودبیان اگرچه بازیگری هم کرده اما در کارگردانی و فیلمنامه نویسی نیز کارنامه مفصلی دارد و علاوه بر اینها مترجم نیز هست. او سال 1329 به دنیا آمده و در فرانسه در رشته مطالعات هنرهای نمایشی مدرک فوق لیسانس دریافت کرده و علاوه بر این در مقطع کارشناسی ارشد در رشته تخصصی زبان‌شناسی در مؤسسه مطالعات علوم انسانی پاریس درس خوانده است.

علی نصیریان در برنامه همرفیق

دانلود برنامه همرفیق با حضور استاد نصریان

قسمت بیست و هفتم برنامه همرفیق با حضور استاد نصیریان و دو رفیق هنرمندش را می توانید از ساعت 9 شب به محض انتشار از طریق لینک های زیر دانلود کنید.

 

دانلود همرفیق با حضور علی نصریان با کیفیت 480

دانلود همرفیق با حضور علی نصریان با کیفیت 720

دانلود همرفیق با حضور علی نصریان با کیفیت 1080

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.