2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
مرگ تلخ 3 کودک در آتش سوزی خانه روستایی

مرگ تلخ 3 کودک در آتش سوزی خانه روستایی

این بچه های بازیگوش به دور از چشم والدین خود سراغ پیک ‌نیک رفته بودند که آتش‌سوزی آغاز شد و این حادثه دلخراش اتفاق افتاد.

دوات آنلاین -3کودک روستایی هنگام بازی با گاز پیک نیک کپری باعث آتش‌سوزی در کپر شدند و هر 3نفر جان خود را در میان شعله‌های آتش از دست دادند.

 

به گزارش همشهری، این حادثه روز دوشنبه در منطقه عشایری جهانگیرآباد راسک در جنوب استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که 2خواهر و برادر و دخترعموی‌شان که هر 3حدود 7سال داشتند در خانه کپری‌شان مشغول بازی بودند.

 

آن زمان هیچ‌کس در کپر نبود و آنها به دور از چشم پدر و مادرشان سراغ کپسول گاز پیک‌نیک رفتند و مشغول بازی با آن شدند. در یک لحظه کپسول که روشن بود واژگون شد و روی زمین افتاد و همین اتفاق کافی بود تا کپر دچار آتش‌سوزی شود.

 

کپر در آتش

خانه روستایی که از چوب و برگ درختان خرما ساخته شده شعله ور شد و 3کودک خردسال راهی برای فرار از آتش نداشتند. همزمان والدین آنها که متوجه حادثه شده بودند و جان عزیزان‌شان را در خطر می‌دیدند تلاش کردند آنها را نجات دهند اما دیگر کار از کار گذشته بود و آتش همه کپر را در بر گرفته بود.

 

در این شرایط با هر قیمتی که بود 3کودک از آتش بیرون کشیده شدند اما 2نفر از آنها به‌دلیل سوختگی جان خود را از دست داده بودند و سومین کودک که او هم دچار سوختگی شدیدی شده بود برای مداوا به بیمارستان ولایت راسک منتقل شد اما ساعتی بعد به‌دلیل شدت جراحات وارده ناشی از سوختگی روی تحت بیمارستان جانش را از دست داد.

 

در همین حال زید دهقانی، بخشدار مرکزی راسک در این‌باره گفت: 3 کودک بازیگوش به دور از چشم والدین خود سراغ پیک ‌نیک رفته بودند که آتش‌سوزی آغاز شد و این حادثه دلخراش اتفاق افتاد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.