2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند

فیلم آشپزی: طرز تهیه رول سبزیجات خوشمزه

برای این که رول سبزیجات خوشمزه و متفاوت درست کنید حتما این فیلم از برنامه به خانه بر می گردیم را تماشا کنید.

دوات آنلاین -رول سبزیجات هم خوشمزه است و هم سالم. پس بد نیست آن را هم در برنامه غذایی خودتان جا بدهید. طرز تهیه و دستور پخت این غذا را در فیلم بالا از برنامه به خانه بر می گردیم تماشا کنید.

 

مواد لازم برای رول سبزیجات

آرد ۴۰۰ گرم

کره ۳۰ گرم

ماست ۱قاشق

شیر نصف پیمانه

روغن مایع یک سوم پیمانه

تخم مرغ ۱عدد

نمک یک قاشق چای خوری

بکینگ پودر یک قاشق چای خوری

سیب زمینی پخته ۴عدد متوسط

گشنیز، پیازچه، نعنا و شوید از هر کدام ۲ قاشق غذاخوری

فلفل دلمه کبابی ۱عدد

سیر ۲حبه بزرگ

طرز تهیه و دستور پخت رول سبزیجات چگونه است

دستور پخت رول سبزیجات

شیر، روغن، زرده تخم مرغ، کره نرم شده را با هم ترکیب کرده و نمک را اضافه می کنیم. سپس آرد و بکینگ پودر را به مواد اضافه کرده و کمی ورز می دهیم و کنار می گذاریم.

 

پیشنهاد: غذای خوشمزه بدون گوشت و مرغ چی بپزیم

 

فلفل دلمه ای را کبابی کرده و در کیسه گذاشته تا عرق کند و راحت پوست گرفته شود سپس خرد کرده و بقیه سبزیحات را هم ریز خرد میکنیم و سیب زمینی را رنده ریز زده و همه را با هم مخلوط میکنیم و نمک و فلفل می زنیم.

 

خمیر را کمتر از نیم سانت به شکل مستطیل پهن کرده واز مواد داخلی روی خمیر به قطر نیم سانت کشیده سپس خمیررا رول میکنیم و از سفیده به عنوان چسب استفاده کرده و بعد کنجد می پاشیم و بعد با چاقوی تیز ۲سانتی برش زده و در سینی که کاغذ روغنی گذاشته ایم چیده و در فر ۱۸۰ درجه به مدت ۲۰ دقیقه میپزیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.