2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
ساعت پخش و تکرار سریال زیر خاکی 2

ساعت پخش و تکرار سریال زیر خاکی 2

سریال زیر خاکی 2 غیر از پخش اصلی روزی سه مرتبه از شبکه یک تکرار می شود.

دوات آنلاین -فصل اول سریال زیر خاکی ناتمام مانده بود و اکنون بعد از گذشت بیش از یک سال پخش فصل دوم آن آغاز شده است. این سریال روزی 3 مرتبه از شبکه یک تکرار می شود.

 

بازی خوب پژمان جمشیدی و ژاله صامتی در سریال زیر خاکی باعث شد این مجموعه مورد توجه قرار بگیرد. فریبرز باغمیشه شخصیتی است که از یک جست‌وجوگر زیر خاکی به فردی مورد وثوق تبدیل می شود. درست زمانی که او تصمیم می گیرد جست و جو برای یافتن عتیقه را کنار بگذارد و زندگی تازه ای شروع کند در خانه پدری اش تعداد زیادی سکه قدیمی پیدا می کند. او قصد دارد سکه ها را بفروشد اما در سفر به جنوب آنها را در جایی دفن می کند که محل حمله عراقی ها در جنگ تحمیلی است. تا اینجا را در فصل اول دیدیم و در سریال خاکی 2 قرار است اتفاقات هیجان انگیز و جذابی رخ بدهد.

عکسی از سریال زیر خاکی 2

فصل دوم سریال زیر خاکی چه ساعتی تکرار می شود

فصل دوم سریال زیر خاکی هر شب ساعت 10 و ربع از شبکه یک پخش می شود و تکرار آن در ساعت های 2 بامداد، 8 و نیم صبح و سه و ربع بعدازظهر خواهد بود البته ممکن است به دلیل کوتاه و بلند شدن برنامه های دیگر این زمان کمی جا به جا شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.