2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
مرگ مهندس جوان؛ همسرکشی یا خودکشی

مرگ مهندس جوان؛ همسرکشی یا خودکشی

متهم در اظهاراتش مدعی شد شوهرش خودکشی کرده است اما خانواده سیامک از عروسشان شکایت و او را قاتل پسرشان معرفی کردند.

دوات آنلاین -پرونده قتل مهندس شیمی که در جریان درگیری با همسرش به کام مرگ رفته است، در دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی می‌‌شود. در حالی که تحقیقات پزشکی قانونی نشان می‌دهد مهندس جوان دست به خودکشی زده خانواده اولیای دم از عروس خانواده به اتهام قتل عمد شکایت دارند.

 

به نوشته روزنامه جوان سال گذشته مأموران پلیس تهران از مرگ مشکوک مرد جوانی در یک منزل مسکونی در غرب تهران باخبر و راهی محل شدند. اولین شواهد نشان می‌‌داد سیامک 37ساله در جریان درگیری با همسرش با ضربات چاقو کشته شده است. همچنین در روند تحقیقات مشخص شد همسر او به نام مینا 27ساله نیز در این درگیری زخمی و راهی بیمارستان شده است. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، مینا که تحت درمان قرار داشت بعد از بهبود نسبی مورد تحقیق قرار گرفت.

 

او در اظهاراتش مدعی شد شوهرش خودکشی کرده است اما خانواده سیامک از عروسشان شکایت و او را قاتل پسرشان معرفی کردند. با طرح این شکایت تحقیقات وارد مرحله تازه‌‌ای شد و زن جوان بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت.

 

درگیری چگونه رخ داد

او که به خاطر شدت جراحات به سختی صحبت می‌‌کرد در شرح ماجرا گفت: «چند سال قبل با سیامک ازدواج کردم. نمی‌دانستم مشکلات روحی دارد تا اینکه بعد از ازدواج متوجه شدم او از این مشکل رنج می‌‌برد. سال‌ها گذشت تا اینکه صاحب فرزند دختر شدم و فکر می‌‌کردم با دنیا آمدن دخترمان مشکلاتمان حل می‌شود اما بدخلقی‌‌های همسرم بدتر و شرایط برای من سخت‌‌تر شد.»

 

زن جوان ادامه داد: «برای تربیت دخترم شوهرم کنارم نبود و در واقع همه مسئولیت فرزندم با من بود. این گذشت تا شب حادثه. آن شب دخترم از خواب بیدار شد و خواست برایش آب ببرم. به آشپزخانه رفتم و یک لیوان آب پر کردم اما شوهرم از من خواست لیوان آب را اول به او بدهم. به او گفتم اجازه بده اول دخترمان بنوشد اما او شروع به داد و فریاد کرد.»

 

زن جوان در خصوص حادثه گفت: «از شوهرم خواستم ساکت باشد اما دست‌بردار نبود و گفت همیشه دخترم را به او ترجیح می‌‌دهم. همین باعث درگیری شد و در آن درگیری شوهرم به آشپزخانه رفت و یک چاقو برداشت. هر طور بود چاقو را از دستش گرفتم اما او دوباره به آشپزخانه رفت و بار دیگر چاقو را برداشت. سه بار این اتفاق افتاد و من هر بار سعی کردم چاقو را از دستش بگیرم اما آخرین بار حریفش نشدم و او به طرفم حمله کرد و چند ضربه زد. بیهوش روی زمین افتادم تا اینکه خودم را روی تخت بیمارستان دیدم. آنجا بود که متوجه شدم شوهرم به خاطر ضربات چاقو فوت کرده است.»

 

او در آخر گفت: «شوهرم به خاطر مشکلات روحی سابقه خودزنی داشت. آن شب او بعد از اینکه مرا با چاقو زد، دست به خودکشی زد و فوت کرد.»

 

با ثبت این اظهارات کارشناسان پزشکی قانونی نیز ادعای زن جوان را ثابت و ضربات به مرد جوان را ناشی از خودزنی اعلام کردند اما این گزارش از سوی اولیای دم پذیرفته نشد و آنها بار دیگر از عروسشان شکایت کردند و گفتند او دروغ می‌گوید و قصد دارد پلیس را گمراه کند. با ادعای خانواده پسر جوان، مأموران بار دیگر تحقیقات خود را آغاز کردند و این بار خواهر مینا را مورد تحقیق قرار دادند.

 

او در جواب گفت: «شوهرخواهرم مهندس شیمی و همیشه دچار توهم بود. او فرمول‌های شیمی را باهم ترکیب و مواد جدیدی به دست می‌آورد. آخرین بار هم فرمول جدیدی کشف کرده و از خواهرم خواسته بود فرمول شیمیایی را برایش بفروشد!»

 

با ثبت این اظهارات پلیس در روند تحقیقات نیز چند نامه دستنویس از سیامک کشف کرده بود که در متن آنها مرد جوان از همسرش خداحافظی کرده بود و گفته بود قصد خودکشی دارد.

 

به این ترتیب زن جوان با درخواست اشد مجازات از سوی خانواده شوهرش بعد از تعیین شعبه در وقت رسیدگی محاکمه خواهد شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.