2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آخر سریال لحظه گرگ و میش چه می شود

آخر سریال لحظه گرگ و میش چه می شود

اگر می خواهید بدانید در آخر سریال لحظه گرگ و میش چه اتفاقاتی برای یاسمن، برادرانش، سروش و ... رخ می دهد این مطلب را تا آخر بخوانید.

دوات آنلاین -سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان از جمله مجموعه های جذابی است که مخاطب را به خوبی با خود همراه می کند و همه دوست دارند بدانند آخر این سریال چه می شود. واقعیت این است که در طول این مجموعه برای شخصیت های مختلف آن واقیع گوناگونی رخ می دهد.

عکسی از سریال لحظه گرگ و میش

یاسمن با چه کسی ازدواج می کند

یاسمن به حامد علاقه دارد اما حامد روانه جبهه می شود و بعد تصور می کنند او شهید شده است در حالی که حامد زنده است اما وقتی برمی گردد که دیگر دیر شده و یاسمن ازدواج کرده است.

 

یاسمن در دانشگاه با سروش رابطه صمیمانه ای پیدا می کند از طرفی همسر سروش بعد از تولد فرزندشان فوت می شود. این طور است که یاسمن و سروش با هم ازدواج می کنند اما ...

عکسی از سریال لحظه گرگ و میش

شهادت احسان و جانبازی هادی در سریال لحظه گرگ و میش

احسان در همان قسمت های ابتدایی سریال به شهادت می رسد. موضوع این است که پیکر او مفقود است تا این که بالاخره پیدا می شود.

 

هادی هم به جبهه می رود و در آنجا جانباز می شود و یکی از دستانش را از دست می دهد. همین امر باعث می شود قید دختری را که به او علاقه داشته برای همیشه بزند. هادی برای مدتی طولانی منزوی می شود اما در نهایت می تواند به زندگی بازمی گردد و با دختری دیگر ازدواج می کند و زندگی خوبی برای خودش و همسرش فراهم می کند.

 

اگر بخواهید بدانید چه بر سر یوسف می آید باید توضیح بدهیم او در نهایت به دانشگاه می رود و وکیل دادگستری می شود و اتفاقا در اواخر سریال نقش تعیین کننده ای خواهد داشت. او همچنین با دوست خواهرش ازدواج می کند.

عکسی از سریال لحظه گرگ و میش

ازدواج مجدد یاسمن در سریال لحظه گرگ و میش

یاسمن با سروش دچار اختلافات گسترده می شود. دلیلش هم تخلفات سروش در حوزه پزشکی است. سروش به مردی پول پرست تبدیل شده است و یاسمن در نهایت از او جدا می شود. بعد از آن است که حامد دوباره پا پیش می گذارد و این زوج عاشق در نهایت به هم می رسند.

عکسی از سریال لحظه گرگ و میش

سرنوشت تلخ سروش

سروش در نهایت همه زندگی اش را از دست می دهد و روانه آسایشگاه می شود البته او یک کار بزرگ هم انجام داده و به یوسف ، یعنی برادر یاسمن، وکالتی داده است که همه را شگفت زده می کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/03/11
این فیلم واقعا خیلی جذاب هستش من از بازی آقای پاشا رستمی خیلی لذت میبرم عالی
ناشناس 1400/03/06
نخیر یاسمن به خاطر خیانت سروشازش جدا میشه نه به خاطر تخلفات پزشکیش

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.