2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
باج خواهی بیت کوینی گروگان گیران برای آزادی مرد ربوده شده

باج خواهی بیت کوینی گروگان گیران برای آزادی مرد ربوده شده

متهمان با ربودن مرد اقتصاددان از او معادل 20 میلیارد تومان بیت کوین خواستند.

دوات آنلاین -آدم‌ربایانی که با ربودن مرد اقتصاددان برای آزادی او درخواست بیت ‌کوین معادل 20‌میلیارد تومان  کرده بودند، وقتی پلیس را در یک قدمی خود دیدند، گروگان را رها کردند.

 

به گزارش جام‌ جم، ساعت 10 صبح شنبه 18 اردیبهشت، آدم‌ربایی در محله گلشهر به پلیس گزارش شد. در ادامه ماموران با حضور در محل از شاهدان ماجرا که همسایه‌های گروگان بودند، تحقیق کردند. آنها مدعی شدند سه سرنشین یک دستگاه خودروی پژو 207 مقابل خانه‌ای توقف کرده و زنگ زدند. بعد از خروج مرد صاحبخانه، به صورت او اسپری اشک‌آور زده و سپس او را به زور سوار خودرو کرده وگریختند.  آدم‌ربایان برای این‌که پلاک خودرو  شناسایی نشود روی آن راپوشانده بودند.

 

سرهنگ محمد نادر بیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به این خبر گفت: پرونده برای دستگیری آدم‌ربایان و رهایی گروگان در اختیار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت. این در حالی بود که آدم‌ربایان با اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی گروگان در حوزه بورس و بیت ‌کوین برای آزادی او درخواست بیت ‌کوین معادل 20‌میلیارد تومان کرده بودند. 

 

آزادی گروگان

ماموران با شناسایی چند مظنون در این رابطه، تحقیقات را آغاز کردند و متوجه شدند گروگان به رشت منتقل شده است. سرانجام کارآگاهان هویت آدم‌ربایان را شناسایی کرده و در یک قدمی آنها قرار گرفتند که متهمان از ترس، ساعت 9 و 30 دقیقه شب، گروگان را در حوالی قزوین رها کردند. شاکی در تحقیقات مدعی شد هویت گروگان‌ها را متوجه نشده و در این مدت در خودرو بوده است.

 

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات کارآگاهان با کشف سرنخ‌هایی برای دستگیری سه آدم‌ربا ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.