2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
راز سر به مهر قتل زن باردار

راز سر به مهر قتل زن باردار

درحالی‌که با گذشت هفت سال از این قتل هیچ ردی از عامل یا عاملان جنایت به دست نیامده بود، شوهر مقتول درخواست دریافت دیه از بیت‌المال را مطرح کرد.

دوات آنلاین -خانواده زنی باردار که به طرز مرموزی به قتل رسید خواستار دریافت دیه از بیت المال شدند.

 

این زن 27ساله که باردار بود، اوایل بهار سال ۹۳ به طرز مشکوکی در خانه‌اش در جنوب تهران کشته شد. همسایه‌ها می‌گفتند چند ساعت قبل صدای درگیری عزیزه با یک مرد غریبه را شنیدند؛ اما بعد از حدود ۴۰ دقیقه صدای داد و فریاد قطع شد. وقتی شوهر عزیزه از محل کار به خانه برگشت با جسد خونین همسرش روبه‌رو شد که شواهد نشان می‌داد با ضربه‌های چاقو کشته شده است. پلیس به رازگشایی جنایت پرداخت اما ردی از عامل یا عاملان جنایت به دست نیاورد. شوهر عزیزه به عنوان مظنون تحت بازجویی قرار گرفت.

 

اثبات بی گناهی

مرد جوان گفت: من و همسرم چند سال قبل از افغانستان به ایران آمدیم و همراه خانواده‌هایمان در ایران کار می‌کردیم. زمان قتل من در محل کارم بودم و حتی چند شاهد هم برای اثبات حرفم دارم. وقتی از محل کار به خانه برگشتم کسی در را باز نکرد. من که نگران شده بودم از همسایه‌ها پرس‌و‌جو کردم و آنها گفتند صدای مشاجره همسرم با یک مرد غریبه را شنیده‌اند. من هراسان قفل در را شکستم و با جسد خونین همسر باردارم روبه‌رو شدم.

 

وقتی شوهر عزیزه ثابت کرد در زمانی‌ که همسرش به قتل رسید در محل کار حضور داشت، از دست‌داشتن در این ماجرا تبرئه شد و درحالی‌که با گذشت هفت سال از این قتل هیچ ردی از عامل یا عاملان جنایت به دست نیامده بود، او درخواست دریافت دیه از بیت‌المال را مطرح کرد.

 

مرد جوان گفت: همسر باردارم بی‌گناه کشته شد و حالا هفت سال از آن ماجرا گذشته است. من تقاضا دارم دیه از صندوق بیت‌المال به من پرداخت شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.