2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
ربودن پسر ۷ ساله برای چوپانی

ربودن پسر ۷ ساله برای چوپانی

متهم ۲۸‌ساله در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت که پسربچه را برای چوپانی گله‌اش ربوده بود که در تحقیقات پلیس بازداشت شد.

دوات آنلاین -مرد گله‌دار که پسربچه هفت ساله را برای چوپانی گله‌اش ربوده بود بازداشت و طفل خردسال به خانواده‌اش تحویل داده شد.

 

به نوشته جوان پنجم اردیبهشت‌ماه اعضای خانواده‌ای در شهرستان پاسارگاد استان فارس به مأموران پلیس خبر دادند که پسربچه هفت ساله‌شان گم شده است.

 

بعد از آن بود که تحقیقات برای یافتن کودک خردسال به جریان افتاد. بررسی‌های میدانی پلیس در این باره نشان داد که پسربچه از سوی راننده خودروی وانت نیسان ربوده شده است، بعد از به دست آمدن این سرنخ بود که مأموران با بررسی شماره پلاک خودرو مخفیگاه متهم را در شهرستان اقلید شناسایی کردند.

 

پنج روز پس از گذشته حادثه و با کامل شدن تحقیقات در این باره متهم بازداشت و طفل خردسال در سلامت کامل به خانواده‌اش تحویل داده شد. متهم ۲۸‌ساله در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت که پسربچه را برای چوپانی گله‌اش ربوده بود که در تحقیقات پلیس بازداشت شد.

 

سرهنگ مصطفی توکلی، فرمانده انتظامی پاسارگاد گفت: متهم با کامل شدن تحقیقات روانه زندان شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.