2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
قتل پسر 6 ساله به دست ناپدری

قتل پسر 6 ساله به دست ناپدری

متهم به قتل فردی معتاد و سابقه دار است.

دوات آنلاین -ناپدری سنگدل که با همسرش دچار اختلاف شده بود برای انتقام‌گیری از او پسر 6ساله‌اش را به قتل رساند و جسدش را در بیابان رها کرد.

 

کشف جسد

به‌ نوشته روزنامه همشهری، بهمن‌ماه سال گذشته مأموران پلیس مهرشهر کرج پیکر بی‌جان پسری خردسال را در فضای باز منطقه کشف کردند.

 

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد پسر بچه که حدود 6سال دارد به قتل رسیده اما به‌دلیل اینکه هیچ اوراق هویتی یا هیچ نشانه مشخصی همراهش نبود معلوم نبود که او چه‌کسی است و با چه انگیزه‌ای به قتل رسیده است.

 

همین موضوع کار پلیس برای روشن کردن پشت پرده این حادثه هولناک را دشوار می‌کرد. با وجود این، تحقیقات برای شناسایی خانواده کودک و رازگشایی از این جنایت ادامه یافت. پلیس حتی با صدور اطلاعیه‌ای از شهروندان کرجی خواست اگر از هویت مقتول اطلاعی دارند به مأموران کمک کنند.

 

کارآگاهان جنایی ابتدا به بررسی فهرست افراد گمشده پرداختند و احتمال دادند خانواده پسربچه مفقود شدن او را به پلیس اعلام کرده باشند اما گم شدن فردی با چنین مشخصاتی به پلیس گزارش نشده بود.

 

در شرایطی که این پرونده به معمایی پیچیده تبدیل شده بود مأموران به سرنخ‌های تازه‌ای در این‌باره دست یافتند. شواهد تازه نشان می‌داد کودک جانباخته با مادر و ناپدری‌اش زندگی می‌کرد اما بعد از مفقود شدنش آنها این موضوع را به پلیس اطلاع نداده‌اند.

 

از سویی بررسی سوابق ناپدری نشان می‌داد که او فردی معتاد و سابقه دار است و ممکن است در این ماجرا دست داشته باشد. دنبال کردن این سرنخ مأموران را به نتایج تازه‌تری رساند و درحالی‌که شواهد نشان می‌داد ناپدری با همسرش دچار اختلاف شده فرضیه قتل کودک به‌دست او تقویت و وی با مجوز قضایی دستگیر شد.

 

اعتراف هولناک

با اینکه این مرد ابتدا قتل پسر 6ساله را انکار می‌کرد اما وقتی بازجویی‌ها ادامه پیدا کرد سرانجام او به جنایت هولناکی که مرتکب شده بود اعتراف کرد.

 

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز در این‌باره گفت: به‌دنبال کشف جسد این کودک در منطقه مهرشهر کرج تحقیقات شبانه‌روزی پلیس آغاز شد تا اینکه با سرنخ‌ها و اطلاعات به‌دست آمده مشخص شد که این قتل توسط ناپدری این کودک و به‌دلیل اختلافات خانوادگی صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: متهم دارای سابقه مصرف مواد‌مخدر شیشه است که هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.