2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیرانوند از شرایطش در آنتورپ می گوید

بیرانوند از شرایطش در آنتورپ می گوید

قرارداد سه ساله امضا کردم و هنوز دو سال دیگر با آنتورپ قرارداد دارم. هیچ صحبتی هم برای رفتن و جدایی نکرده‌ام.

دوات آنلاین - علیرضا بیرانوند طی یک سال اخیر روزهای پر فراز و نشیبی را در بلژیک پشت سر گذاشته. روزهایی خوش با حضور او در ترکیب اصلی و درخشش مقابل تاتنهام و روزهایی تلخ که با آسیب‌دیدگی او همراه شده‌اند و البته نیمکت‌نشینی‌های بعد از آن. علیرضا اما امیدوار است اوضاع به همین منوال پیش نرود و بتواند بار دیگر به ترکیب اصلی آنتورپ برسد. تیمی که رده دوم لیگ بلژیک را به دست آورد و حالا خودش را آماده حضور در رقابت‌های پلی‌آف می‌کند.

 

بیرانوند در مصاحبه با ایران ورزشی درباره شرایط این روزهای خودش و آنتورپ می‌گوید: «اینجا شرایط خوب است و من هم تلاش می‌کنم بتوانم به ترکیب برسم. الان لیگ تمام شده و ما رده دوم را کسب کردیم. حالا باید در پلی‌آف قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنیم. من هم نیم‌فصل دوم شرایط خوبی داشتم و دیدید که برای آنتورپ بازی‌های خوبی هم انجام دادم. متأسفانه دوباره مصدوم شدم و همین مسأله شرایط مرا برای بازی کردن کمی عقب انداخته. فعلاً من و تمام بازیکنان تیم تمرکز خود را روی موفقیت در پلی‌آف گذاشته‌ایم تا بجنگیم و به لیگ قهرمانان اروپا برسیم.»

علیرضا بیرانوند می گوید از آنتورپ جدا نمی شود

قرارداد 3 ساله

با شرایطی که این روزها برای بیرانوند به وجود آمده و او کمتر در ترکیب اصلی آنتورپ قرار می‌گیرد، آیا باید منتظر جدایی او در پایان فصل باشیم؟ علیرضا به این سؤال پاسخ می‌دهد: «من قرارداد سه ساله امضا کردم و هنوز دو سال دیگر با آنتورپ قرارداد دارم. هیچ صحبتی هم برای رفتن و جدایی نکرده‌ام، چون بازیکن حرفه‌ای هستم و با تیم قرارداد دارم. باشگاه حدود 5،4 میلیون یورو برای سه سال برای من سرمایه‌گذاری کرده. بنابراین باشگاه هم به چنین مسائلی فکر می‌کند. آنها مرا اینجا آورده‌اند و من هم مثل هر فوتبالیست دیگری دوست دارم بازی کنم. هر چند این را هم می‌دانم که ورزشکار حرفه‌ای باید صبر و تحمل کند تا بتواند این سختی‌ها را پشت سر بگذارد. بازی کردن در اروپا برای یک دروازه‌بان آسیایی سخت است.»

 

بیرانوند درباره ایده‌های سرمربی آنتورپ هم صحبت می‌کند که شاید یکی از دلایل نیمکت‌نشینی‌اش هم هست: «من نیم‌فصل دوم بازی‌های خوبی برای آنتورپ انجام دادم و شرایط مناسبی هم در تیم داشتم. حتی به قول سرمربی آنتورپ، بهترین بازیکن تیم بودم اما متأسفانه آسیب دیدم و 3،2 هفته‌ای در تمرینات حضور نداشتم. سرمربی آنتورپ به من گفت من چنین اخلاقی دارم که حتی اگر بهترین بازیکن تیمم چند هفته نباشد و نفر جانشین خوب کار کند، برای بازگشت باید ابتدا روی نیمکت بنشیند و نمایش هم‌پستی‌اش را تماشا کند و انرژی بگذارد تا به موقعیت به او برسد و شرایط گذشته‌اش را به دست بیاورد.»

 

قرار بر جدایی نیست

به اعتقاد علیرضا بیرانوند بعید است باشگاه آنتورپ هم قصدی برای قطع همکاری با او در پایان فصل داشته باشد: «همانطور که گفتم من با باشگاه قرارداد دارم و هیچ صحبتی هم راجع به پایان همکاری با من نشده است. البته این مسأله را باشگاه هم می‌داند که سال بعد، سال جام جهانی است و فکر می‌کنم تنها بازیکن آنتورپ که می‌تواند در این تورنمنت مهم حضور داشته باشد، من هستم. حتماً مسئولان آنتورپ این موضوع را هم در نظر می‌گیرند که شاید با صعود تیم ملی به جام جهانی و درخشش احتمالی من- در صورت حضور – آنها می‌توانند مرا با بهترین شرایط ترانسفر کنند که این برای باشگاه فوق‌العاده است. به همین دلیل بعید می‌دانم باشگاه هم علاقه‌ای به جدایی من داشته باشد.»

 

بیرانوند اما تمام تمرکز خود را روی بازی‌های آنتورپ و البته حضوری موفق همراه تیم ملی در مقدماتی جام جهانی گذاشته است: «با اینکه فرصت بازی به من نمی‌رسد اما تمرین می‌کنم و تلاشم را به کار گرفته‌ام تا اتفاقی مهم را رقم بزنم. ما چهار بازی دیگر همراه با آنتورپ پیش رو داریم و امیدوارم در این مدت مصدوم نشوم تا با آمادگی کامل به اردوی تیم ملی بیایم. الان برای من مهم‌ترین موضوع بازی‌های تیم ملی در بحرین است تا بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم و برای سومین دوره متوالی در این تورنمنت مهم حاضر باشیم.»

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.