2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
انگیزه شیطانی برای قتل زن همسایه

انگیزه شیطانی برای قتل زن همسایه

در حالی که مقتول قصد داشت به همسایه اش کمک کند مرد جوان او را قربانی نیت شوم خود کرد.

دوات آنلاین -مرد جوانی که مدعی بود زن همسایه در خانه اش به طرز مرموزی فوت کرده در بازجویی های فنی اعتراف کرد که او را به خاطر وسوسه های شیطانی به قتل رسانده است.

 

گم شدن زن جوان

به نوشته روزنامه جوان، رسیدگی به این پرونده از چند روز قبل همزمان با شکایت مردی درباره گم شدن ناگهانی همسرش در دستور کار مأموران پلیس پایتخت قرار گرفت.

 

مرد میانسال به مأموران پلیس گفت: من کارمند هستم و همسرم خانه دار است. امروز عصر همسرم برای خرید از خانه بیرون رفت و دیگر به خانه بازنگشت، تلفن همراهش خاموش شد و بعد هم هر چقدر جست و جو کردیم او را پیدا نکردیم.

 

با شکایت این مرد پرونده به دستور قاضی عظیم سهرابی در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

ردپای همسایه

مأموران پلیس در نخستین گام دریافتند زن گمشده آخرین بار با مرد همسایه دیده شده است.

 

از سوی دیگر در بررسی های دوربین های مداربسته محل حادثه مشخص شد زن گمشده روز حادثه به خانه مرد همسایه رفته و دیگر از خانه او بیرون نیامده است.

 

در حالی که مأموران پلیس مرد همسایه را به عنوان مظنون بازداشت کرده بودند با خبر شدند که جسد زن جوانی که طناب و سیم مفتولی به دور گردنش بوده و شباهت های زیادی با زن گمشده دارد از سوی مأموران پلیس شهرستان آبیک قزوین کشف شده است.

 

پس از شناسایی جسد از سوی شاکی پرونده وارد مرحله تازه ای شد و مرد همسایه برای بازجویی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

ادعای عجیب

متهم در بازجویی های اولیه منکر جرم خود شد اما وقتی با مدارک و دلایل روبه رو شد در ادعای عجیب گفت: زن فوت شده همسایه ما بود و به همین خاطر او را می شناختم. مدتی بود قصد داشتم مبل هایم را بفروشم اما مشتری پیدا نکرده بودم تا اینکه روز حادثه زن همسایه را دیدم. از آنجایی که می دانستم زن ها با همسایه ها و بستگان خود در گروه های تلگرامی و واتساپی با هم ارتباط دارند از او خواستم که به خانه ام بیاید و از مبل هایم عکس بگیرد و برای فروش در گروه های دوستان و بستگان منتشر کند. زن جوان به خانهام آمد که ناگهان حالش بد شد و فوت کرد. با دیدن این صحنه شوکه شدم و از ترس جسد او را با خودرو به بیابان های اطراف شهری در استان قزوین منتقل و آنجا را رها کردم.

 

اعتراف به قتل

در حالیکه متهم با تناقض گویی ما قصد فریب مأموران پلیس را داشت، تیم پزشکی قانونی در معاینات اولیه اعلام کرد زن جوان به قتل رسیده است.

 

بدین ترتیب کارآگاهان متهم را دوباره مورد بازجویی فنی قرار دادند که این بار مرد همسایه به قتل زن جوان اعتراف کرد.

 

وی در بازجویی ها در ادعایی گفت: روز حادثه از زن جوان خواستم که از مبل هایم عکس بگیرد و در گروههای دوستان و بستگانش برای فروش منتشر کند که او هم قبول کرد و به خانه ام آمد. زن جوان در حال گرفتن عکس بود که ناگهان شیطان مرا وسوسه کرد. زن جوان وقتی متوجه نیت شوم من شد با داد و فریاد قصد داشت از همسایه ها کمک بخواهد که او را خفه کردم. پس از این جسدش را در بیابان های اطراف شهری در استان قزوین رها کردم.

 

تحقیقات از متهم برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.