2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آیا مرضیه و جواد در سریال بچه مهندس 4 با هم ازدواج می کنند

آیا مرضیه و جواد در سریال بچه مهندس 4 با هم ازدواج می کنند

ازدواج مرضیه و جواد جوادی آنقدر هم که ابتدا آسان به نظر می رسید ساده نیست و مشکلات زیادی وجود دارد. سرنوشت این دو نفر چه می شود.

دوات آنلاین -یکی از موضوعات فصل چهارم سریال بچه مهندس ماجرای ازدواج جواد جوادی و مرضیه مقدم است. آیا این دو می توانند تشکیل خانواده بدهند یا جواد یک بار دیگر شکست می خورد؟

مهشید ج.ادی بازیگر نقش مرضیه مقدم در سریال بچه مهندس

پایان ماجرای مژگان

جواد جوادی از کودکی و زمانی که در پرورشگاه بود به مژگان علاقه داشت اما همان طور که در فصل سوم دیدیم مژگان بعد از بازگشت از آمریکا دچار تحولات زیادی شده بود. جواد هنوز او را دوست داشت و سعی می کرد نظر مژگان را برای ازدواج جلب کند اما بعد به این نتیجه رسید که دیگر باید قید عشق دوران کودکی و نوجوانی را بزند.

 

جواد در برابر انتخابی تازه قرار گرفته بود. هر چند مرضیه مقدم در ابتدا به عنوان رقیب جواد وارد داستان شد و آنها چالش هایی با هم داشتند اما به تدریج رابطه شان شکل گرفت. تا جایی که در نهایت سکانس خواستگاری جواد از مرضیه را شاهد بودیم؛ سکانسی که به یکی از صحنه های ماندگار در سریال بچه مهندس تبدیل شد.

 

مرضیه به جواد پاسخ مثبت داده و ظاهرا مشکلی وجود ندارد اما این فقط ظاهر قضیه است.

محمدرضا رهبری در نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس 4

افت و خیزهای زندگی جواد در بچه مهندس 4

زندگی جواد جوادی در بچه مهندس 4 که نقش او را محمدرضا رهبری بازی می کند باز هم با افت و خیزهایی همراه است. بار دیگر مشکلات زندگی در برابر این مهندس دوست داشتنی قد علم می کنند و او باید با بدیه ها مبارزه و سعی کند گره ها را باز کند. این اتفاقات بخش  زیادی از انرژی و وقت جواد را می گیرد. از طرفی او باید به پدر مرضیه بقبولاند که گزینه مناسبی برای دامادی است.

 

پدر مرضیه اگرچه همیشه جواد را حمایت کرده اما این بار کار ساده نیست و به درس و دانشگاه ختم نمی شود بلکه موضوع زندگی دخترش است. مرضیه که نقش او را مهشید جوادی بازی می کند دختری است که در خانواده ای حمایتگر بزرگ شده و این حمایت ها همچنان ادامه دارد و همین هم باعث می شود والدین مرضیه در ازدواج دخترشان با جواد دچار تردیدهایی شوند.

 

جواد و مرضیه باید بیشتر همدیگر را بشناسند. جواد زندگی خاصی داشته و مرضیه باید بیشتر با او آشنا شود. خصوصیاتش را بشناسد. با کمبودهایش آشنا شود و ... این هم یکی دیگر از چالش ها بای ازدواج این دو نفر است.

 

در نهایت به نظر می رسد رابطه مرضیه و جواد به جدایی ختم نشود اما با قطعیت هم نمی توان گفت این دو در فصل چهارم بچه مهندس با هم ازدواج می کنند. البته در برخی عکس ها شاهد صحنه خواستگاری بودیم. ضمن این که دکتر توفیقی هم نرم تر شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
کاشانی 1401/01/19
عالی بود عشق جوادی تو فصل چهار پنج با بازی رهبری بسازید😍
ناشناس 1400/11/21
تورا خدا بچه مهندس 5 ا بسازین با بازی اقای رهبری و خانم جوادی
نازنین 1400/10/21
سلام تروخدا فیلم ۵ بچهمهندسرو بسازین من هم شب میبینم هم روز
زهرا 1400/10/21
ای کاش بچه مهندس ۳ تو ۴ هم بازی میکرد اون اصلا شباهتی ندارند وآیا جواد و مرضیه به هم میرسند ؟ بله آنها به هم میرسند ولی جواد بیماری سرطان داره
نگار 1400/10/20
لطفا فصل ۵ رو هم بسازید من عاشق فیلمشم
وووووو 1400/10/19
جواد مرضیه باهم عروسی میکنه
۴ 1400/10/18
کاشکی توی بچه مهندس ۴ هم روزبه حصاری بازی کرده بود
نگارذکریا 1400/10/16
سلام آقای محمد رضا رهبری هم عالی بازی کردند😍😍🌹🌹🙏🙏🙏سپاس از اینکه این سریال بچه مهندس رو ساختید .
نا شناس 1400/10/15
سلام باید در فصل 4 بچه مهندس قاسم و همسرش به تهران می امدند و مسعود با تینا ازدواج میکرد
ناشناس 1400/10/15
سلام شما در بچه مهندس 4 نباید محمد رضا رهبری را جای جواد میگذاشتید باید جوادی 3 رو جای جوادی 4 میگذاشتید جوادی 3 خیلی خوب بازی کردند و این که نباید در بچه مهندس 4 بهروز نقش داشت باید در بچه مهندس 4 مسعود و قاسم بودند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.