2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نقشه دختر جوان برای شرکت در پارتی شبانه

نقشه دختر جوان برای شرکت در پارتی شبانه

این دختر ادعا کرد افرادی ناشناس او را ربوده و گروگان گرفته اند.

دوات آنلاین -دختر جوان به درخواست پسر مورد علاقه‌اش برای شرکت در پارتی شبانه به ویلایی در خارج از تهران رفت، اما وقتی آن‌ها او را به خانه برنگرداندند با یکی از دوستانش تماس گرفت و گفت از سوی افرادی گروگان گرفته شده و در خواست کمک کرد. بعد از آن بود که تیمی از مأموران پلیس برای نجات جانش وارد عمل شدند، اما مشخص شد که گروگانگیری ساختگی بوده است.

 

به نوشته روزنامه جوان ساعت‌۲ بامداد اولین روز سال نو زن جوانی سراسیمه به کلانتری‌۱۲۸ تهران‌نو رفت و گفت که یکی از دوستانش از سوی افراد ناشناسی گروگان گرفته شده‌ است و درخواست کمک دارد.

 

شاکی در توضیح ماجرا گفت: یکی از دوستانم به نام مژگان که دختر جوانی است دقایقی قبل با تلفن همراهم تماس گرفت و وحشت زده به من گفت که از سوی افراد ناشناسی گروگان گرفته شده‌است و جانش در خطر است. او بلافاصله لوکیشن محلی را که در آن حبس شده بود به گوشی‌ام فرستاد و بعد هم در حالی که صدایش از پشت گوشی می‌لرزید و از من خواست به اداره پلیس بروم و برای نجات جانش درخواست کمک کنم.

 

دوستم گفت که آدم‌ربایان او را در ویلایی خارج از تهران حبس کرده‌اند و به صورت مخفیانه تلفنی با من حرف می‌زند. در حالی که با هم حرف می‌زدیم ناگهان گفت که آدم‌ربایان وارد اتاق شدند و تلفنش را قطع کرد و بعد از آن هم هر چقدر با تلفن همراهش تماس گرفتم خاموش بود.

 

ورود کارآگاهان مبارزه با آدم‌ربایی

بدین ترتیب مأموران کلانتری بلافاصله موضوع گروگانگیری دختر جوان را به قاضی مصطفی واحدی، بازپرس شعبه‌۱۱ دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند و بازپرس جنایی هم به تیمی از کارآگاهان مبارزه با آدم‌ربایی پلیس‌آگاهی پایتخت دستور داد برای نجات گروگان وارد عمل شوند.

 

سپس مأموران پلیس در نخستین گام هویت گروگان را بررسی کردند که مشخص شد دختر جوانی به نام مژگان است که همراه خانواده‌اش در تهران زندگی می‌کند. همچنین مشخص شد دختر جوان یک روز قبل از خانه شان برای رفتن به خانه یکی از دوستانش در شمال تهران بیرون رفته و دیگر به خانه‌شان بازنگشته است.

 

در گام بعدی مأموران پلیس لوکیشنی که مژگان برای دوستش فرستاده بود بررسی کردند که مشخص شد محلی که دختر جوان در آن حبس شده ویلایی در حوالی روستای ترکمن‌ده از توابع سرخه‌حصار است. مأموران پلیس پس از بدست آوردن اطلاعات برای آزاد کردن گروگان راهی روستای مورد نظر شدند. بررسی‌های میدانی مأموران پلیس در محل حادثه نشان داد داخل ویلای مورد نظر تعدادی خودرو پارک است و چراغ‌های اتاق‌ها هم روشن است. همچنین مشخص شد داخل اتاق‌ها چند زن و مرد حضور دارند. مأموران پلیس در ادامه با محاصره کردن اطراف ویلا داخل آن شدند و ابتدا با بلندگو به آدم‌ربایان هشدار دادند که آن‌ها در محاصره قرار دارند و از آن‌ها خواستند بدون مقاومت خودشان را تسلیم پلیس کنند.

 

در حالی که ۳۰‌دقیقه از ماجرا گذشته بود و مأموران پلیس آماده عملیات بودند دختر جوانی بیرون آمد و خودش را مژگان معرفی کرد و پشت سر او هم تعدادی دختر و پسر جوان که همگی لباس خواب به تن داشتند و دست و پایشان از ترس می‌لرزید بیرون آمدند و به نشانه اینکه آن‌ها مسلح نیستند دستهایشان را روی سرشان قرار دادند.

 

آدم‌ربایی دروغین

مژگان که به شدت ترسیده بود در مواجهه با مأموران پلیس مدعی شد که گروگان گرفته نشده و در توضیح ماجرا گفت: روز قبل مهمان یکی از دوستانم در خیابان فرمانیه بودم که علاوه برمن تعدادی زن و شوهر و دختر و پسر هم در مهمانی شرکت داشتند. در همان مهمانی با پسر جوانی به نام شاهرخ آشنا شدم و تصمیم گرفتیم با هم رابطه دوستی داشته باشیم. ساعتی بعد همگی تصمیم گرفتند به ویلایی یکی از آن‌ها حوالی سرخ حصار بروند و در آنجا دوباره جشن بگیرند. شاهرخ از من خواست همراه او بروم و من هم قبول کردم و خودروی خودم را در همان فرمانیه پارک کردم و با خودروی شاهرخ به آنجا رفتم. چند ساعتی آنجا همگی خوش گذراندیم که پدرم با من تماس گرفت و گفت شب به خانه برگردم. پس از این از آن‌ها خواستم مرا به شهر برگردانند، اما همه آن‌ها مست بودند و به حرف‌های من توجهی نمی‌کردند. از ترس پدرم با دوستم تماس گرفتم و به دروغ ادعا کردم که از سوی افرادی گروگان گرفته شده‌ام. من می‌خواستم با این ترفند مأموران مرا به خانه‌مان برگردانند تا پدرم نگران من نشود.

 

بدین ترتیب با اظهارات دختر جوان عملیات گروگانگیری دروغین پایان یافت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.