2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
چه ساعتی شام بخوریم تا لاغر شویم

چه ساعتی شام بخوریم تا لاغر شویم

یکی از کارهای مهم برای لاغر شدن تنظیم شام شام خوردن است. پس به توصیه این مطلب عمل کنید.

دوات آنلاین -حذف کامل وعده شام عملی و ممکن نیست و حتی ممکن است عوارضی را به دنبال داشته باشد بنابراین بهترین کار این است که نحوه شام خوردن خودمان را اصلاح کنیم تا بتوانیم لاغر شویم. مهم ترین بحث در این خصوص زمان صرف غذا است.

برای لاغر شدن شام را چه ساعتی بخوریم

بهترین زمان برای شام خوردن

خبرآنلاین نوشت: مطالعات نشان می‌دهند که مردان، برنامه نامنظمی برای تغذیه دارند؛ برای مثال در مطالعه‌ای کوچک روی ۱۵۶ نفر نشان داده شد که برخی افراد از ساعت ۴ به بعد دیگر غذا نمی‌خورند و برخی دیگر تا هنگام شب به غذا خوردن ادامه می‌دهند.

 

بیشتر بخوانید: چه غذاهایی برای گروه های خونی مختلف مناسب است

 

پس زمان ایده‌آل ثابتی برای شام خوردن وجود ندارد و پاسخ آن ممکن است نسبت به وضعیت سلامت شما یا اهدافتان متفاوت باشد.

 

مثلا برخی مطالعات نشان داده‌اند که برای لاغری شما باید وعده آخرتان را قبل از آماده شدن برای خواب و قبل از زمانی که بدنتان ملاتونین ترشح می‌کند بگذارید.

 

بیشتر بخوانید: بهترین خوراکی‌ها برای چربی سوزی و تنظیم متابولیسم

 

مغز شما ملاتونین را هنگام شب و در واکنش به ساعت‌های تاریک روز تولید می‌کند. یک مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۷ نشان داده بود که دیرتر غذا خوردن با چاقی ارتباط دارد.

 

پس برای کاهش وزن، بهترین زمان برای شام خوردن قبل از غروب خورشید است. اما فراموش نکنید که بعد از شام هم اجازه دارید از مواد غذایی سالم، تغذیه کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
اسد 1400/01/05
در شهرستان گمیشان ، مردم ترکمن از قدیم الایام ، شام خود را بلافاصله بعد از غروب افتاب و نماز شب ، میخورند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.